וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית בוטיק: טסלה מודל S בניחוח איטלקי

2.5.2016 / 8:20

סדנת הרכב של אומברטו פלרמו האיטלקי הסבה טסלה מודל S למכונית בעלת חזות אגרסיבית. בכורה קטנה בתערוכת הרכב בטורינו

המעצב האיטלקי אומברטו פלרמו, מייסד סדנת MOLE יציג בתערוכת הרכב בטורינו פרשנות אישית למכונית החשמלית טסלה מודל S עם שתי וריאציות. פלרמו מכנה גרסה אחת בשם 'ולנטינו' והשניה בשם 'לוצ'ה' קונספט אותה "המציא" בעצמו. שתיהן מחביאות את היכולות הדינמיות הגבוהות של המודל S, אבל עם קמצוץ ניחוח איטלקי, בשם האמנות.

הולנטינו מבוססת במלואה על מודל S, ועל כן מנצלת את אותה חבילה חשמלית שאצורה בקרבייה; הכוח - 420 כ"ס עוברים לגלגלים האחוריים (מעל 60 קג"מ) מאפס סל"ד עם האצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות. נתון אחד מפתיע לא פחות הוא טווח הנסיעה של הולנטינו, שעומד על יותר מ-315 מיילים, שהם כ-500 קילומטרים, או כ-30 קילומטרים יותר מהטסלה המקורית. עיצובה הושפע רבות על ידי למבורגיני אומר פלרמו, עם שימוש בבודי קיט קרבי וחישוקי 22 אינטש.

דגם לוצ'ה מגיע במרכב קופה ולפי הסדנה נבנה מהיסוד, כלומר על אף הדמיון לרכב הראשון הרכיבים ביניהם אינם משותפים באופן מלא. המכונית קלה מאוד שכן לגודלה (במידות של הטסלה S) היא שוקלת רק 1.4 טון, בזכות שימוש בתרכובות קרבון וחומרים פלסטים הניתנים למחזור. היא מציעה מערכת הינע חשמלית עם 288 כ"ס העוברים לכל הגלגלים.

MOLE מפעילה למעשה שתי חטיבות נפרדות - אחת שעושה "שיפורים" במובן הקלאסי של המונח, והשניה ממש מייצרת כלי רכב בעצמה. שני הדגמים לעיל יוצגו כאמור בטורינו בקרוב, אבל פלרמו אומר שרק אם יהיה ביקוש הוא ייצר את הלוצ'ה קונספט ב-30 עד 90 יחידות. דגם הסדאן הוא אחד מסוגו, וזה יעבור כפי שהוא ללקוח באיטליה שהזמין את הרכב לפני כמה חודשים. המחירים, שמורים אצל הסדנה.

עוד הרבה על סדנאות ושיפורים בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully