וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה חמה: החל שיווקה של אופל אדם S בישראל

3.5.2016 / 9:40

לאחר בכורתה בתערוכת אוטומוטור החלה לשווק השבוע קבוצת שלמה את אופל אדם S, הגרסה הספורטיבית של המיני היוקרתית. המחיר, החל ב-120 אלף שקל

אופל אדם S. אתר יצרן
אופל אדם S/אתר יצרן

כמה שבועות לאחר שהופיעה לראשונה בתערוכת 'אוטומוטור' בגני התערוכה יחד עם אופל קורסה OPC, הכריזה השבוע יבואנית אופל לישראל 'שלמה' על התחלת שיווקה הרשמי באולמות התצוגה של אופל אדם S - מהדורת הספורט החמה מסדרת המיני היוקרתית. גרסה זו תחבור לדגם ה'רוקס' המקושט לשטח שהרחיב את ההיצע לפני כשנה לצידן של אחיותיה האופנתיות.

לאדם S הספורטיבית מנוע בנזין טורבו בנפח 1.4 ל' המחלץ 150 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-22.4 קג"מ המושגים מטווח של 2,700 סל"ד ועד 4,500 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות, המאיצה בגלגלים הקדמיים ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ועד 212 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת על פי היצרן היא כ-13.5 ק"מ לליטר.

רמת האבזור של אדם S מורכבת מקיט מובחן מבחוץ ומבפנים, המשווה לה מראה ספורטיבי ואווירה ייחודית. היא מגיעה עם חישוקי 17 אינטש או 18 אינטש אופציונליים על צמיגי 225/35, וכן מובדלת עם פגושים שונים, חצאיות וספוילירים קטנים. בתא הנוסעים (אורך 3.2 מ', בסיס גלגלים 2.31 מ'), מפרט הכולל מושבי ספורט, ידית הילוכים ספורטיבית, וריפודי דמוי עור. במרכז הבקרה מערכת אפל אינטלי-לינק עם צג ראשי, חיבורי USB, בלוטות' ותמיכה באפל קאר-פליי ועוד. בצד הבטיחותי 6 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה ומשיכה.

המחירים לאופל אדם S בישראל יחלו ב-119,900 שקלים.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully