וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעייפת ומשעממת": ג'רמי קלארקסון לא מסתכל אחורה

5.5.2016 / 14:56

בראיון לעתון ה'סאן' הבריטי מתוודה ג'רמי קלארקסון כי הוא שמח על פיטוריו מה-BBC ומתכנית הרכב "טופגיר". "אם היינו ממשיכים, היא הייתה הופכת מעייפת ומשעממת"

ג'רמי קלארקסון. Amazon prime, מערכת וואלה! NEWS
ריצר'ד המונד, ג'רמי קלארקסון וג'יימס מאי, ממשיכים ביחד באמאזון פריים עם תקציב של 200 מיליון דולר בשנה/מערכת וואלה! NEWS, Amazon prime

יותר משנה חלפה מאז פוטר ג'רמי קלארקסון מתכנית הרכב הפופולרית "טופגיר" בעקבות עימות מתוקשר עם אחד ממפיקי התכנית. למרות הביקורת הרבה שנמתחה כלפיו ובפרט כלפי אמרותיו השנויות במחלוקת, עושה רושם כי הציניקן הבריטי שנהנה מקהילת מעריצים אדוקה בשל לפרק הבא בחייו עם תכנית רכב חדשה, ב"אמאזון פריים". בראיון שהעניק לאחרונה למספר כלי תקשורת בבריטניה, אמר כי אינו מביט יותר אחורה בצער, הודה כי שגה בהתנהגותו אך עם זאת לא מתחרט שעזב את ה-BBC לצמיתות.

קלארקסון ציין כי למרות העזבתו הוא עדיין מקבל משכורת מרשת הטלוויזיה הבריטית בכל פעם שהתכנית משודרת, ובו במקביל הפריך שמועות לפיהן ניסה לחבל בממשיך דרכו ב-BBC, שדרן הרדיו כריס אוונס (שעל פי גל דיווחים באנגליה מערים קשיים על שותפיו ועל צוות ההפקה, ומתקשה לדבר אל המצלמה תוך כדי נהיגה מבלי לקבל בחילה).

קלארקסון סיפר ל'סאן' הבריטי כי העריך כי ימיה של טופגיר ספורים אם היו ממשיכים באותה הגישה. " אם לומר את האמת, ובהנחה שהיינו נשארים ב-BBC, התכנית הייתה הופכת להיות מעייפת ומשעממת. בסופו של דבר היינו מאבדים גובה ומתרסקים. זה היה הסוף שלה". בהמשך, אמר קלארקסון כי הדרך שבה נקטעו יחסיו עם ה-BBC אילצה אותו ואת שני שותפיו הוותיקים - המונד ומאי, להמציא את עצמם מחדש בפלטפורמה מודרנית. "עכשיו אנחנו בעצם מתייחסים לאובדן של טופגיר כמשהו נפלא שקרה לנו. זה פנטסטי", הוסיף המנחה בן ה-56.

הצילומים לתכניתו החדשה של קלארקסון ברשת אמאזון פריים כבר בעיצומם, והצפי הוא כי תעלה לאוויר בעוד מספר חודשים. התקציב שהועמד לרשותם עומד על כ-160 מיליון לירות שטלרינג על פני 3 שנים, בתמורה ל-36 פרקים (ההקצאה לכל פרק היא 14.5 מיליון לירות שטרלינג). רק לשם השוואה, התקציב לפרק בטופגיר עמד על חצי מיליון לירות שטרלינג. וכמה ישלשלו לכיסם הכוכבים? שכרו של קלארקסון בשנה מוערך ב-10 מיליון לירות שטרלינג, בעוד המונד, מאי והמפיק הראשי שערק עימם מה-BBC, אנדי ווילמן, יקבלו בסביבות ה-8 מיליון לירות שטרלינג כל אחד בשנה.

עוד הרבה על טופגיר בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully