וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 204 כ"ס: פולקסווגן טרנספורטר T6 החדש בישראל

11.5.2016 / 7:43

מוביל הנוסעים המסחרי פולקסווגן טרנספורטור T6 מצויד בחמישה הספקים שונים, תיבה ידנית או דו-מצמדית וכל תצורות המרכב הורסטיליות של המשפחה. המחירים יחלו ב-234 אלף שקלים

אתר יצרן

כמעט שנה לאחר שהוצג באירופה הכריזה השבוע יבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס על התחלת שיווקו של הדור השישי של פולקסווגן טרנספורטר, ה-T6. מוביל הנוסעים מציע עד 57 קונפיגורציות שונות, חמש תצורות מרכב וחבילת בטיחות אופציונליות עם מערכות התרעה מתקדמות.

על הטרנספורטר T6 החדש תוכלו לקרוא בהרחבה בנהיגת המבחן שערכנו לו בקיץ האחרון בחלון המצורף. המפרטים בארץ בכל אופן, כמו מעבר לים, כוללים את כל המאפיינים שפגשנו בהשקתו, לרבות המרכבים הוורסטילים שמציע הרכב המסחרי, שסגר שני מיליון מכירות ב-11 השנים האחרונות.

חמישה הספקים שונים ישרתו את הטרנספורטר T6, החל ב-84 ועד 200 כ"ס ממנוע ה-2.0 ל' TDI, בחיבור לתיבות הילוכים ידניות או דו-מצמדית DSG. המנועים הבסיסיים יהיו בתקן יורו 5 ואילו המנועים הבכירים, החל ב-104 כ"ס ועבור ל-150 ו-204 כ"ס הם בתקן יורו 6 בטכנולוגיית בלומושן לה צריכת דלק נמוכה ופליטת מזהמים פחותה.

ה-T6 יימכר בישראל בליין-אפ מלא לכל מטרה. אלה הן הגרסאות, לפי פרסומי היבואנית:

Van: הגרסה הבסיסית של ה- T6 מגיעה כרכב משלוחים ללא חלונות ועם זוג מושבים לנהג ולנוסע לצידו. גרסה זו מוצעת בשני אורכים, קצר (4.904 מ') וארוך (5.304 מ'). מידות גרסת הוואן המקוצרת הינם: מרחק סרנים של 3,000 מ"מ כשאורך תא המטען עומד על 2,572 מ"מ. הגרסה הקצרה מוצעת לבחירה עם שני סוגי מנועים: הראשונה הגרסה הכי בסיסית עם הספק של 84 כ"ס המשודכת לתיבת חמישה הילוכים ידנית (לגרסה זו צריכה משולבת של 6.7 ליטר לכל 100 ק"מ) כשהמנוע השני עבור רכב המשלוחים הקצר מגיע עם הספק של 140 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית בת 5 הילוכים (צריכה משולבת של 7 ליטר לכל 100 ק"מ) או לתיבת DSG בת שבעה הילוכים (לגרסה זו צריכה משולבת של 7.4 ליטר לכל 100 ק"מ).


Transporter Kombi: גרסת ה- Kombi הפופולרית של ה- T6 כוללת חלונות ודלתות אחוריות עם חלונות וזוג מושבים לנהג ולנוסע לצידו. גרסה זו מוצעת אף היא בשני אורכים: קצר (4.904 מ') וארוך (5.304 מ'). מידות גרסת הקומבי המקוצר הינם: מרחק סרנים של 3,000 מ"מ, כשאורך תא המטען עומד על 2572 מ"מ. הגרסה הקצרה מוצעת עם שני סוגי מנועים: הראשונה גרסה בעלת הספק של 102 כ"ס המשודכת לתיבת חמישה הילוכים ידנית (גרסה עם צריכה משולבת של 5.9 ליטר לכל 100 ק"מ) כשהמנוע השני המוצע עבור הקומבי הקצר מגיע עם הספק של 150 כ"ס ומשודך לתיבת DSG בת שבעה הילוכים

Transporter Double Cab: הגרסה הפתוחה של ה- T6 כוללת תא נוסעים כפול עם ארגז פתוח מאחור. גרסה זו מוצעת בתצורה הארוכה של הטרנספורטר (5.304 מ') עם מרחק סרנים של 3,400 מ"מ כשאורך הארגז עומד על 2,169 מ"מ. הדאבל קבינה מוצעת עם מנוע ה- 2.0 ליטר בעל הספק של 140 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים (צריכה משולבת של 7.4 ליטר לכל 100 ק"מ) או עם תיבת הילוכים DSG בת שבעה הילוכים (צריכה משולבת של 7.8 ליטר לכל 100 ק"מ). משקל הדאבל קבינה עומד על 2,800 ק"ג וכושר העמסה נע בין 796- 821 ק"ג.

T6 Caravelle: גרסת הנוסעים הייעודית והפופולרית של ה- T6 כוללת שלוש שורות מושבים ושורת נהג המאפשרת הסעה של בין 6 - 9 נוסעים כולל הנהג.

Transporter multivan מיועדת בעיקר לרכבי הסעה עבור מורי דרך, רכבי טיולים המחפשים לצד נוחות גם יכולת עבודה גבוהה. גרסת ה- Multivan מיועדת בעיקר למורי דרך ותיור, כך שהיושבים בשורה השנייה זוכים בכיסא אישי מסתובב (שניים בשורה השנייה) ובשורה שלישית מוצע ספסל של 3 מושבים. ה- Multivan מציע אפשרויות כניסה ויציאה קלות מהרכב עם שתי דלתות הזזה חשמליות, כולל דלת אחורית חשמלית העולה במלואה ומאפשרת פתח כניסה קל לתא המטען (סטנדרט מגרסת ה- Highline). בחזית ומאחור מוצעות יחידות תאורה LED כסטנדרט ביחד עם חישוקי סגסוגת 16'. זאת ועוד, ל- Multivan T6 קיימת מערכת מתלים אדפטיבית המציעה שליטה אלקטרונית על פעולת המתלים. עם לחצן/בורר נהיגה הנמצא על לוח המחוונים המפריד בין 3 מצבי כיול: נורמלי, נוחות וספורט/

בנוסף לכך, ל-T6 קו מרשים של מערכות הגנה, החל בבקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שטחים מתים במראות הצד, בקרת ה-Front Assist המזהירה מפני התנגשות, מערכות יציבות, סיען בלימה ועוד.

דרור נחמיאס, מנהל מותג פולקסווגן מסחריות בחברת צ'מפיון: "עשרות שנות הניסיון של חטיבת המסחריות של פולקסווגן באים לידי ביטוי בדור השישי של ה- Transporter. כראוי למוביל קטגוריה, ה- T6 שמושק בישראל מציע שורה ארוכה של חידושים: ממנוע מתקדם וחסכוני בשלל הספקים בהתאמה לצרכים שונים, ועד מערכות המוכרות מתחום כלי הרכב הפרטיים כדוגמת בולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית ומערכות בטיחות מתקדמות".

המחירים יחלו ב-234 אלף שקלים, ועד 410 אלף שקלים לגרסת המולטיוואן המאובזרת.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראך

פולקסווגן טרנספורטר. יצרן, ניר בן טובים
פולקסווגן טרנספורטר/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully