וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG קרוסאובר, הסיכוי האמיתי להצלחה באירופה

10.5.2016 / 10:02

MG מרחיבה את היצע הדגמים וחשפה תמונה ראשונה של הקרוסאובר GS המבוסס על סאנגיונג קורנדו. בתפריט: מנועי בנזין, דיזל ותיבה דו-מצמדית. המחיר עשוי להיות המפתח להצלחתו

MG קרוסאובר. אתר יצרן
MG מייצרת את הקרוסאובר הראשון שלה, ה-GS. בסוף 2016 הוא יגיע לישראל/אתר יצרן

מי שהימר ש-MG לא תשרוד את גסיסתה המתמשכת, גם אחרי המצאתה מחדש תחת בעלות SAIC הסינית, מקבל בימים אלו ראיות לכך שהמותג הבריטי מתכוון להשאר בסביבה ולנטוע שורשים. אחרי מכוניות סדאן בדמות ה-MG350 וה-550, וכן הסופר מיני MG3, היצרן המתאושש, שבימי תהילתו ייצר מכוניות ספורט קטנות, שלח לתערוכת הרכב בלונדון (שחזרה לרוטציה השנתית אחרי העדרות של מספר שנים) את רכב הפנאי GS - הקרוסאובר הראשון בתולדות MG.

גרסה זו ממשיכה את הדגם CS שהוצג בסין לפני קרוב לשנה, אבל במהדורה אירופית כשרה, ומובחנת עם עיצוב קצת שונה ומכלולים מעודכנים. באנגליה מדווחים כי הפלטפורמה של ה-GS שייכת לסאנגיונג קורנדו החדש, ובחזית יאוכלסו מנועי 1.8 ל' טורבו דיזל ו-1.5 ל' טורבו בנזין בהספקים שינועו בין 120-150כ"ס. גולת הכותרת איפוא, היא המצאותה של תיבת הילוכים דו-מצמדית עם 6 מהירויות, לראשונה במשפחת MG.

בתא הנוסעים, שתמונתו טרם פורסמה, תמצאו את רוב מערכות המדיה החדישות, אם כי יש לקבל בהבנה שלאור אילוצים תקציביים, איכות החומרים לא תהיה ככל הידוע ברמה אחת עם מתחריו באירופה, בהם ניסאן קשקאי.

ייצור הקרוסאובר GS יבוצע באנגליה, במפעל הוותיק בברמינגהם, לונגברידג', עם חבילות הרכבה שמגיעות מסין, ועל פניו נראה כי המחיר עשוי לנוע בין 16 ל-17 אלף יורו. מתיו צ'יין, ראש מחלקת השיווק ב-MG: "אני יכול להבטיח לכולם שהמחיר תואם את הקו המנחה שלנו. אנחנו מתגאים בכך שהתמחור אצלנו שקוף בפני כולם. כשאנחנו אומרים שהמכוניות נגישות, אנחנו מתכוונים לזה". בהמשך, הוסיף צ'יין כי המכונית תפתיע ביכולותיה. "אני חושב שהבשורה הגדולה תהיה מאחרי גלגל ההגה. הקשבנו לרצונות של הלקוחות שלנו".

בארץ מכל מקום, מעריכים ביבואנית דוד לובינסקי כי נוכח האסטרטגיה של היצרן, ה-GS עתיד לקבל תג מחיר אטרקטיבי בקטגורית רכבי הפנאי המשפחתיים. הוא יגיע אלינו בסוף השנה הנוכחית.

עוד הרבה על MG בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully