וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: רנו הציגה את גרנד סניק המשפחתי

24.5.2016 / 10:04

גרנד סניק צועד בעקבות סניק הקומפקטי עם עיצוב הנוטה לכוון קרוסאובר ותא נוסעים רחב ידיים. 7 מושבים בסטייל

רנו גרנד סניק. אתר יצרן
רנו גרנד סניק החדש/אתר יצרן

רנו גרנד סניק רכש לעצמו קהילה די נאמנה באירופה וגם בארץ זכה להצלחה לא מבוטלת. הדור החדש, שממשיך את הצגתו אחיו הקטן סניק בתערוכת ז'נבה האחרונה, מתהדר בעיצוב נאה, שאמור להקנות לו מקום גם בקרב משקי בית שליבם נוטה לכוון רכב פנאי, אך מעדיפים בחניה משהו קצת יותר שימושי ומרווח ופחות שגרתי.

הגרנד סניק, היושב על פלטפורמת ה-CMF platform, ניתן לרכישה בגרסת 5 או 7 מושבים; הוא ארוך מהסניק דור 3 ב-24 סנטימטרים, ונמתח כעת ל-4.63 מ' (ארוך ב-7.5 ס"מ מהגרנד סניק היוצא). גם רוחבו צמח ב-2 סנטימטרים, בסיס הגלגלים ב-3 סנטימטרים, הגובה ב-1.5 סנטימטרים ולמרווח הגחון התווספו כמה מילימטרים סמליים ל-16 סנטימטרים מעל הכביש. חלל האחסון בתא המטען הורחב, כך שזה מציע כעת בגרסת ה-5 מושבים 765 ל', ועוד 63 תאי אחסון פזורים בתא הנוסעים.

בחלל הפנים, בדומה לקאדג'אר (אם כי בגישה עיצובית מובחנת), הגרנד סניק מצויד במערכת רנו R-לינק 2, עם תפעול מלא לטלפונים החכמים ומסכים גדולים וקריאים במרכז הקונסולה ובלוח המחוונים וכן תצוגה עלית מול עיני הנהג עם רוב המידע החיוני לנהיגה בטוחה. ואם כבר בטיחות, גרנד סניק מעודכן בשלל אמצעי הגנה, החל בבקרת סטיה מנתיב, אזהרה מפני הרדמות, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה אדפטיבית ועוד.

אשרי המאמין: מכוניות לאדה חוזרות לישראל

את מוביל הנוסעים של רנו חמשו הצרפתים במנועי טורבו קטנים וגמישים, המשרתים חלק מדגמי החברה (וגם בצד היפני של ניסאן). בחזית תמצאו את מנוע ה-1.2 ל' טורבו עם 115 או 130 כ"ס TCE, בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות (לפי המפרט האירופי). לוגמי הסולר מתחילים ב-110, עבור ל-130 ועד 160 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית עם 7 מהירויות או תיבה ידנית 6 מהירויות. תוספת חדשה בהיצע היא גרסת הייבריד דיזל עם 110 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית.

את הדור החדש של גרנד סניק נראה בישראל במחצית השניה של שנת 2017, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית קרסו מוטורס.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully