וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי BETA עוברים לידי סמל"ת

25.5.2016 / 11:42

אופנועי השטח של בטה עוברים בית - ישווקו כעת על ידי סמל"ת המייבאת גם את גאס גאס. בתחילה, רק דגמי האנדורו המקצועיים (RR) יגיעו וישנה גם בשורה לרוכבים מתחילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופנועי השטח המקצועיים של בטה מגיעים לישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

היצע אופנועי האנדורו בישראל יקבל בימים הקרובים מתחרה חדש - BETA. המותג האיטלקי עבר לאחרונה מידי ד.ל.ב מוטוספורט המייבאת גם את אופנועי ק.ט.מ לידי מוטוטראק (חברת הבת של סמל"ת) המייבאת גם את אופנועי השטח של גאס גאס. בניגוד לנעשה עד כה עם מותג זה, מוטוטראק היבואנית החדשה מתכוונת להביא לישראל בשלב ראשון רק את אופנועי האנדורו המקצועיים של המותג (RR).

האופנועים החדשים יהיו מדגמי ה-4 וגם ה-2 פעימות, כאשר בפסגת ההיצע יוצעו גרסאות ה-350, 430 ו-480 מרובעי פעימות ודגמי ה-2 פעימות יציעו מפחי מנוע של 250 ו-300 סמ"ק. אלה יצוידו במזלג קדמי זל זקס עם קרטריג' סגור, שתי מפות הצתה בלחיצת מתג על הכידון (אחת רכה לתנאים חלקים ואחת אגרסיבית לתנאים תחרותיים), מגיני ידיים, חלקי אלומיניום רבים, צביעת מירוצים ועוד.

בין האופנועים המקצעיים של בטה יוצע גם דגם אחד למתחילים ושמו X-טריינר. אופנוע זה נבנה סביב שלדת דלטה-בוקס שמאפשרת התקנה של מושב נמוך יותר, המזלג הקדמי מגיע בקוטר 43 מ"מ ובולם אחורי שפותח במיוחד עבורו כדי להקנות לאופנוע ידידותיות ברכיבה וסלחנות לרוכבים מתחילים. המנוע באופנוע זה חריג משהו - 300 דו-פעימתי שמבוסס גם גרסת ה-RR, אך כדי להתאים לרוכב המתחיל, הוא כוייל מחדש לתגובות ממותנות ותפוקת כוח ליניארית.

לישראל יגיעו דגמי 2017 החדשים ומחירי האופנועים יפורסמו בקרוב עם ההגעה לישראל בשבועות הקרובים. בשיחה שערכנו עם גלעד דגן, מנהל חטיבת מוטוטראק, נמסר כי השירות לאופנועי בטה ינתן במסגרת רשת מוסכי החברה הקיימים לצד אופנועי גאס גאס (הדגמים החדשים של גאס גאס יגיעו לקראת סוף השנה) ואולם התצוגה של בטה יהיה גם הוא ברחוב יגאל אלון, בצמוד למתחם כלל מותגי סמל"ת (פיאט, אלפא רומיאו ועוד).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטה X טריינר - 300 דו"פ לרוכבים מתחילים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully