וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים הופכים לרוכבי מירוצים, בזול

31.5.2016 / 11:57

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי הילדים APOLLO, מודיעה על הוזלה משמעותית במחירי האופנועים לשנה הנוכחית. נותנים גז על המסלול בהחל מ-3,985 שקל

אופנועי שטח לילדים אפולו ביבוא מטרו מוטור. אתר יצרן
אופנועי שטח לילדים אפולו ביבוא מטרו מוטור/אתר יצרן

הדחיפה המשמעותית בפעילות הספורט מוטורית בישראל מקבלת חיזוק. מטרו מוטור, יבואנית אופנועי השטח לילדים לשימוש ספורט מוטורי מבית APOLLO מודיעה על הוזלה משמעותית במחירי הדגמים, עד לסוף שנת 2016.

אופנועי APOLLO מגיעים בנפחי מנועים (ארבע פעימות, מקוררי אוויר) שמתחילים ב-70 סמ"ק, דרך 125 סמ"ק ועד 150 סמ"ק ומתאמים לגילאים שונים.

לאחר ההוזלה, יחלו המחירים ב-3,985 שקל עבור דגם ה-Orion Kiddy 70 סמ"ק (במקום 6,500 שקל עד כה), ימשיכו ב-5,985 שקל עבור דגם ה-Orion Fusion עם מנוע 125 סמ"ק (במקום 9,000 שקל עד כה), גם כן 5,985 שקל עבור דגם ה-RFZ open עם מנוע 125 סמ"ק (במקום 11,000 שקל עד כה) ו-9,985 שקל עבור דגם ה-RFZ Elite S עם מנוע 150 סמ"ק (במקום 13,000 שקל עד כה).

במטרו מוטור מקווים שההוזלה הזו תביע להגבאת המעורבות של רוכבים ילדים בספורט המוטורי הישראלי.

מחזקים גם את האלטרנטיבה

בנוסף לאופנועי השטח לילדים, מטרו מוטור מרחיבה את פעילותה גם בתחום האופניים החשמליים. זאת על ידי פתיחת סניף ראשון שמיועד כולו למכירה ושירות של אופניים חשמליים, תחת השם 'מטרו-סייקל' ברחוב בן יהודה 221 בתל אביב. הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-200 מ"ר ויציע מגוון דגמי אופניים חשמליים, לצד מעבדת שירות לתחזוקה ותיקון של אופני החברה.

את הפעילות בתחום האופניים חשמליים החלה מטרו עם מותג DK CITY וכעת היצע החברה הורחב גם לדגמי האופניים של חברת אפולו ואלה כולם יהנו לראשונה מאחריות מלאה לשנתיים.

גדי אבירם, מנכ"ל מטרו מוטור: "מטרו מוטור רואה עצמה פעילה בכל תחום המהווה חלופה לרכב הפרטי. הביקוש לאופניים חשמליים, משלים את הביקוש לרכב דו-גלגלי כאלטרנטיבה להמשך הפקקים ועומסי התנועה. פתיחת סניף הדגל והרחבת קשת ההפצה תאפשר לנו להמשיך לפתח את ענף האופניים החשמליים ולהציע את השירות והאחריות המצוינים מבית מטרו מוטור גם בתחום זה, כולל אחריות מלאה ל-24 חודשים, שאינה מקובלת בענף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף מטרו סייקל בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully