וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחב דינמי: ב.מ.וו מציגה את סדרה 3 גראן טוריסמו החדשה

1.6.2016 / 12:39

הגרסה השימושית של ב.מ.וו סדרה 3 צמחה בבסיס הגלגלים ומצוידת בשלושה מנועי בנזין וחמישה מנועי דיזל. תגיע לישראל עוד השנה

ב.מ.וו סדרה 3 גראן טוריסמו 2016. אתר יצרן
תא מטען מרווח ויכולת ספורטיבית. ב.מ.וו סדרה 3 גראן טוריסמו החדשה/אתר יצרן

למרות המחלוקת על עיצובה או על תרומתה, גרסת הגראן טוריסמו GT השימושית של ב.מ.וו מצאה לה קהל נאמן. מחד, לא מדובר אמנם בכמות מכירות חגיגית, אבל ככל שסדרה 3 גורפת אחריה קהלים חדשים שמוקירים את יכולותיה, כך גם וריאציות המבוססות עליה מתברגות במקום טוב באמצע ומחזקות את מאזן הרווחים של ב.מ.וו.

ה-GT3 החדשה ממשיכה את הקו שהחל עם הדגם הקודם מ-2010, תוך שהיא מתהדרת במידות מרווחות יותר מאחותה הסדאנית; היא ארוכה ממנה ב-20 סנטימטרים ונמתחת ל-4.84 מ', כך שהיא כבר קרובה יותר בתכונות הנשיאה שלה ובתכנונה למכוניות סאלון. גם בסיס הגלגלים הוגדל, וזה צמח ב-2016 ל-2.92 מ', כלומר תוספת לא מבוטלת של כ-11 סנטימטרים לעומת הגרסה היוצאת. תא הנוסעים הוא העתק של סדרה 3 הרגילה.

תכונותיה של ה-GT3 משלבות בין יכולת גבוהה לשינוע 5 נוסעים ומטען שיכול לאתגר כל מרכב 4 דלתות שגרתי. מאחרי השורה השנייה, דלת ההצ'בק החמישית של הגראן טוריסמו חושפת נפח אחסון של 520 ל' במצב רגיל, ועד 1,620 ל' בקיפול שורה שתיים. ב.מ.וו גם מבטיחה מרווח מצוין ליושבים עם מרחק נאות למרפקים, הראשים והברכיים משורה ראשונה.

את ה-GT3 ניתן לרכוש כאמור עם 3 מנועי בנזין, בהספקים שינועו בין 184 כ"ס ל-240 כ"ס וכלה בגרסת ספורט M עם 326 כ"ס, ואילו בגזרת הדיזל מנועים עם 150 ועד 313 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות. בחלק מהדגמים הבכירים, תהיה גם הנעה כפולה "איקס-דרייב".

רמות האבזור תהיינה מגוונות, וכמיטב המסורת רשימת האופציות ארוכה וכוללת תוספות של חטיבת M, ריפודים מהודרים, מערכות בטיחות חכמות ועוד. מיבואנית ב.מ.וו לישראל דלק מוטורס' נמסר כי ה-GT3 החדשה תגיע לארץ בסוף השנה הנוכחית.

עוד בוואלה! רכב:
ניסאן GT-R החדשה: טורפת מכוניות קיצון
האם זה הפתרון שיחסל את פקקי התנועה?
מבחן דרכים: סיטרואן קקטוס 1.2 ל' טורבו. מפתיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully