וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלוכה איטלקית: רענון קל למזרטי קווטרופורטה

15.6.2016 / 8:01

מזרטי מרעננת את קווטרופורטה המפוארת עם נוסח מחודש לעיצובה החיצוני, תוספת כוח קטנה ושדרוג סמלי למערכות הפנים

מזרטי קוואטרופורטה. אתר יצרן
מזרטי קווטרופורטה החדשה. עדכון סמלי/אתר יצרן

מזרטי קוואטרופורטה מציגה מתיחת פנים מאופקת שאינה אפילו רענון של אמצע החיים. ביצרן האיטלקי הלבישו שורה של שינויים ממוקדים בחזית, מאחור, בתא הנוסעים ובעקומת הכוח שאמורים לתת לה דחיפה כנגד כניסתה של פורשה פנמרה החדשה שתיחשף בקרוב.

הקוואטרופורטה ("4 דלתות" באיטלקית) היא בין המכוניות הוותיקות ביותר של מזרטי בשתי תקופותיה (נולדה ב-1962) והתחדשה ב-2013. זוהי מכונית גדולה ומפוארת במרכב סדאן (4 דלתות ותא מטען נפרד כאמור) לה אורך של 5.1 מ' ובסיס גלגלים של יותר מ-3 מ'.

במסגרת מתיחת הפנים הותקן בודי-קיט שמשפר את זרימת האוויר בחלק הקדמי, בשיעור של כ-10% לדברי החברה, תוצאה של שימוש (גם) בתריסים אלקטרוניים בשבכה. עוד הוסיפו לה חישוקים חדשים, פגושים שונים ונגיעות סמליות באזור המותנים וחצאיות הצד.

בפנים, מזרטי מעדכנת עם צג 8.4 אינטש מחודש עם תאימות מלאה לאפל ואנדרויד. מזרטי גם עיצבה מחדש את הקומה התחתונה של מערכת השמע עם חוגות קלאסיות לשליטה על מערכת השמע, וכן הוסיפו נורות LED פנימיות ושינו מעט את עיצובם של תאי האחסון הקרובים לנוסע.

סגל המנועים של קוואטרופורטה ממשיך מהדגם שלפני מתיחת הפנים, אבל עם טיפוס קל במדד הכוח; מנוע ה-3.8 ל' שמונה צילינדרים בגרסת ה-GTS מפיק כעת 530 כ"ס (524), מה שמגדיל את המהירות המרבית ב-5 קמ"ש בערך לגזרת ה-309 קמ"ש והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות.

ל"דלת העם", מזרטי תציע את מנוע ה-3.0 ל' ששה צילינדרים עם 410 כ"ס במקום 404 כ"ס. כל מנועי מזרטי מחוברים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מתופעלת פקדים מגלגל ההגה.

מזרטי תחזק את קוואטרופורטה גם באמצעי הבטיחות האקטייבים האחרונים, בהם בקרת סטיה מנתיב, בלימה אוטומטית במהירות עירונית, פיקוח על שטחים מתים ועוד. היא עתידה להגיע לישראל בהמשך השנה או בתחילת השנה הבאה.

עוד בוואלה! רכב:
מזרטי חושפת את רכב הפנאי לבנטה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully