וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני אוונטדור חוגגת למיורה המיותולוגית

26.6.2016 / 7:51

במסגרת חגיגות 50 שנה למיורה הציגה למבורגיני את "אוונטדור 50" עם גוון נוסטלגי. חולקים לכבוד למכונית שהתחילה את הטירוף

למבורגיני חשפה גרסה מיוחדת של האוונטדור לרגל 50 שנה למיורה, מכונית הספורט האיטלקית שעומדת במרכז החגיגות של המותג הבולונזי בימים אלו באיטליה.

האוונטדור הקיצונית קיבלה טיפול ממחלקת העיצוב המרכזית של למבורגיני (Personam design studio) והיא משקפת את הצבעים המקוריים של המיורה משנות ה-60 וה-70. החברה בחרה עבורה שלוש תמות עיקריות כדי לחלוק לה כבוד - "רוסו ארנצ'יו מיורה" (בתמונות), "ורדו-סקנדל", וכחול טהיטי. התכונה המהותית כאן היא חלוקה בין החלק העליון לתחתון ועד לספוילר הקדמי, ושילוב של חישוקים ברוחה של המיורה.

את הגוון בתא הנוסעים יוכלו הלקוחות לבחור בין שתי אפשרויות: Nero Ade, Terra Emilia עם תפירות ייחודיות על גבי המושבים, לוחית עם כיתוב "50 שנה למיורה" ודיפונים מסיבי פחמן (קרבון) בכמה נקודות קטנות בסביבת הנהיגה.

בקרב חוג מכוניות העל והספורט, מיורה חתומה על הזנקת מנוע ה-V12 ההיסטורי של למבורגיני; היא הפיקה 350 כ"ס - נתון לא צנוע בכלל בהתחשב במתחרותיה דאז וכן בשל העובדה שהמיורה הייתה מיזם קטן יחסית. 50 שנה קדימה, האווטנדור סוחטת מ-12 צילינדרים ו-6.5 ל' 700 כ"ס. עם 7 הילוכים, היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות בלבד.

למבורגיני מציגה את האוונטדור "מיורה" בימים הקרובים במסגרת פסטיבל המהירות בגודווד (בריטניה). רק 50 יחידות תיוצרנה, ורובן נחטפו כבר בחודש אפריל לפני ההכרזה על המהדורה המוגבלת במחיר שמתקרב לחצי מיליון דולר.

עוד בוואלה! רכב:
הנעה אחורית: הלמבורגיני שכולם חיכו לה חזרה
תיעוד מצמרר: למבורגיני מתרסקת ב-330 קמ"ש
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

למבורגיני אווטנדור "מיורה". אתר יצרן
למבורגיני אווטנדור "מיורה"/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully