וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי הישראלית הכריזה על פיתוח רכב אוטונומי עם ב.מ.וו ואינטל

1.7.2016 / 18:02

מובילאיי תשתף פעולה עם ב.מ.וו ואינטל בפיתוח רכב אוטונומי שיעלה לכבישים בעוד 6 שנים. פרופ' שעשוע: "מצפים לעבוד יחד עם שותפינו מ-BMW ואינטל ולשתף את הניסיון והידע שלנו בבינה מלאכותית"

מסיבת עיתונאים ב.מ.וו, אינטל וחברת מובילאיי הישראלי. אתר יצרן
מובילאיי תייצר רכב אוטונומי עם ב.מ.וו ואינטל. מימין לשמאל: פרופ' אמנון שעשוע מייסד-שותף, CTO, ויו"ר, חברת מובילאיי, הרולד קרוגר יו"ר דריקטוריון ב.מ.וו ובריאן קרזניץ' מנכ"ל אינטל/אתר יצרן
"מובילאיי, BMW ואינטל חולקות כולן מטרה משותפת - להביא נהיגה אוטונומית להמונים"

במסיבת עתונאים שהתקיימה היום (שישי) לפנות ערב בגרמניה, הכריזו יצרנית הרכב 'ב.מ.וו' ויצרנית השבבים הגדולה בעולם 'אינטל' על שיתוף פעולה עם' מובילאיי' הישראלית. במסגרת ההסכם, מובילאיי תספק לב.מ.וו את המערכות הנדרשות כדי לפתח רכב אוטונומי מלא (נסיעה ללא נהג) בדרגה 5 שיצא לכבישים בפרק זמן של 6 שנים בלבד.

פרופ' אמנון שעשוע מייסד-שותף, CTO, ויו"ר, חברת מובילאיי: "הטכנולוגיות של חברת מובילאיי בתחומי הבינה המלאכותית והראייה הממוחשבת, מיזוג מקורות חישה שונים, מיפוי במיקור המונים ותכנון נהיגה -משחקות תפקיד מפתח ביכולת של BMW להציע הן נהיגה אוטונומית גבוהה בדרגה-3 והן נהיגה אוטונומית מלאה בדרגה-5. אנו מצפים לעבוד יחד עם שותפינו מ-BMW ואינטל ולשתף את הניסיון והידע שלנו בבינה מלאכותית, למידת מכונה ו-tool chains לאימות ובדיקה במסגרת פיתוח הסדרה לקראת ההשקה ב-2021. אנו מאמינים כי 2021 תציין את תחילתו של שינוי טרנספורמטיבי, החל מנסיעה משותפת בדרגה-5 באזורים גיאוגרפיים-מגודרים, ובהמשך, בעזרת שירותי מיקום מדוייקים המבוססים על טכנולוגיית REM של החברה, לחויית נסיעה בדרגה-5 בכל מקום".

לדבריו הוסיף היום גם זיו אבירם, מייסד-שותף, נשיא ומנכ"ל, מובילאיי: "מובילאיי, BMW ואינטל חולקות כולן מטרה משותפת - להביא נהיגה אוטונומית להמונים. עם זאת, כדי לעשות את זה הבנו שהמפתח הוא עבודה משותפת שמטרתה ליישר קו ולייצר סטנדרט עבור התעשייה כולה. זוהי הדרך היחידה להפוך את השלב הבא, השלב הקריטי-למציאות. עוד אומר אבירם, כי "מובילאיי נמצאת כבר בעמדת הנהגה בשוק מערכות העזר לנהיגה (ADAS). עם החיישנים שלנו: השבב שפיתחנו EyeQ וטכנולגיית שירותי המיקום (REM), נוכל להמשיך לעשות את חלקנו כדי להביא לנהגים כלי רכב אוטונומי מלא עד שנת 2021".

מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ': "המומחיות של ב.מ.וו, אינטל ומובילאיי יסייעו לנו להמציא מחדש את חווית הנהיגה".

בחברת ב.מ.וו מציינים בימים אלו 100 שנים להקמת המותג, ומביעים שביעות רצון גדולה נוכח ההסכם שגובש עם מובילאיי ואינטל. "כבר הוכחנו עד כמה התקדמנו עם הקונספט 100 ויז'ן, ותחת שיתוף פעולה זה אנחנו מזנקים קדימה. אנחנו נציע ללקוחות שלנו נהיגה מענגת. אני רוצה להבטיח לכל הלקוחות שלנו, שאנחנו תמיד נהיה מחויבים להנאה בנהיגה", כך יו"ר דריקטוריון ב.מ.וו הרולד קרוגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully