וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ מתחיל: צוות פוינטר – IGO – TOYO בדרך למוסקבה, לראלי דרך המשי

30.6.2016 / 14:45

במסיבת עיתונאים הושקה יציאת צוות פוינטר לראלי הארוך ביותר בעולם. רז היימן והלל סגל הציגו את תכנית המרוץ ועל הדרך, דובר גם על הספורט המוטורי בישראל

ראלי דרך המשי. צחי אשר, מערכת וואלה! NEWS
חברים יצאו לדרך; מימין קובי הלפרין מ-IGO, משמאלו הלל סגל ורז היימן, משמאל אילן גודשטיין מפוינטר, הספונסור הקבוע/מערכת וואלה! NEWS, צחי אשר

בעוד רכבי המרוץ ומשאית הסיוע מגיעים להלסינקי, הושק הראלי במשרדי חברת פוינטר. האירוע הצנוע כינס אליו את המתחרים והספונסורים, כמו גם חברים רבים לספורט המוטורי. נראה שבביצה הקטנה שלנו כולם מכירים את כולם, ורז והילל הם ב?רונ?י מרוצי השטח בישראל.

ראלי דרך המשי. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
אימונים אחרונים, לפני המשלוח להלסינקי/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

מתרגשים לקראת היציאה

רז והלל אינם אנשים של מילים רבות, אבל ההתרגשות ניכרת בפניהם. זה המרוץ הארוך ביותר אליו יצאו מעולם, עובר בחבלי עולם שאינם מוכרים להם – המסלול יעבור בערבות רוסיה, בדרכים הקשות והמתפתלות של קזחסטן ובדיונות וברכסי ההרים הסיניים. תוואי הנוף כוללים מדבריות, מישורים עצומים, קניונים תלולים, הרים, ערבות עם חורבות, ערים עתיקות ונופים מדהימים.

ליד צוות פוינטר IGO יעמדו על קו הזינוק במוסקבה עוד 111 מתחרים מ-40 מדינות, הבולטים ביותר הן שתי מכוניות הפיג'ו של פטרהאנסל ולוב, שלושה מיני-רייד, טנדרי המרוץ של טויוטה אובר-דרייב ומשאיות קמאז הענקיות. המשימה הראשונה של הצוות היא להגיע לבייג'ינג, מרחק של 11,000 קילומטרים. זו משימה קשה לכשעצמה, רז והלל מתכוונים לשמור על קצב רגוע בימי המרוץ הראשונים, וללמוד היטב את השטח והמתחרים. הלל החל בהכנת הרכב כבר לפני שנה, ורוב המכלולים עברו שיפוץ או החלפה, בהכנה לאתגר האירופה-אסייאתי העומד לפניהם. ציין רז כי כוחות גדולים התקבצו כדי לאפשר את האירוע הטראנס-יבשתי; שאיפת הסינים והרוסים לקבל לגיטימציה בינלאומית, פרויקט One belt, one road השואף לחבר את סין עם אירופה, בצירים יבשתיים וימיים, ומעורבות גבוהה של וענקית הגז הרוסית 'גזפרום'.

הראלי נמשך 16 יום ו-11,000 קילומטרים, וקטע הדירוג הארוך ביותר נמשך 568 קילומטרים. בדרכם יעפילו המתחרים למעברי הרים בגובה 2500 מטרים. זהו הראלי הבינלאומי ה – 26 במספר של רז וה – 21 של הלל. רז והלל הם מנהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל, זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים לשנת 2009. הלל סגל, נווט הצוות, בן 67, בעל מוסך ליוגב. הנהג רז הימן, בן 52, מנכ"ל תנועה מערכות מחשוב וניווט.

בעשור האחרון חזר הצוות מתחרויות הראלי בהן השתתף עם הישגים רבים, ביניהם מקום ראשון באליפות של גרמניה, ה-GORM Open, מקום ראשון כללי בברסלאו בלקן 2014, אלופי סבב הבלקן 2013, מקום ראשון כללי בראלי יוון 2013, מקום ראשון כללי ב- 24 השעות של יוון 2014, מקום ראשון בדאקאר 2012 (קטגוריית רוקיז), מקום ראשון בראלי דרך המשי 2009 ו- 2010 קטגוריית T1.2, מקומות שני ושלישי בראלי הפרעונים במצרים 2005, 2006 ו-2007 קטגוריית T1.2, מקום שני כללי בראלי בלקן 2012, מקום שני ב-24 השעות של יוון 2013, מקום שלישי בראלי יוון 2014 ומקום שלישי בראלי ברסלאו פולין 2015.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אילן גולדשטיין, "הסנדק"

רז והלל יוצאים למרוץ המאתגר ביותר שעשו עד היום, בלי אף תמיכה ממשלתית

מנכ"ל פוינטר כבר חרג מזמן מסטאטוס של מממן קבוצת המרוצים; הוא מחובר לרז ולהלל בנשמתו, והראה לנו בגאווה את כרזות רכב המרוץ המוגדלות במשרדי החברה, את ארון גביעי הניצחון... אכן, חיבור עמוק. במסגרת זו סייע אילן גם בגיוס ספונסורים חדשים כמו IGO, ואפשר בזאת להוציא את הקבוצה למסע הגדול. גולדשטיין ציין כי "רז והלל יוצאים למרוץ המאתגר ביותר שעשו עד היום בלי אף תמיכה ממשלתית, למרות שהספורט המוטורי מביא למדינה כבוד והישגים. הדבקות במטרה, השאיפה למצוינות וההתכווננות שלהם ל"יעדי על" מרשימה, ואנו שמחים להיות חלק מצוות הספונסרים שמאמין כי יוכלו לעשות זאת גם הפעם".

הוסיף קובי הלפרין מנכ"ל NNG המפתחת את תוכנת הניווט IGO: "כחברה בינלאומית הפועלת עם יצרניות הרכב הגדולות בעולם, אנו תומכים בספורט המוטורי. היה זה אך טבעי שנתמוך בנבחרת הישראלית לאירוע ראלי הנחשב אחד הגדולים בעולם. אני מאמין בלב שלם כי לצד הפעילות ברחבי העולם, חשוב וצריך לתמוך ולסייע בפעילות בישראל. אני מאחל לרז והלל הצלחה רבה באתגר העומד בפניהם. מיכאל פורז, מנהל שיווק צמיגי TOYO הוסיף שתקוותו היא שאנשי הצוות בכלל לא יחשבו על הצמיגים אותם קיבלו למרוץ – שיעשו את עבודתם, בלי לדרוש טיפול או תיקון.

הספונסורים הראשיים הם פוינטר המלווה את הצוות למעלה מ-10 שנים, IGO, וכן צמיגי Toyo, כלמוביל מסחריות, טלפארמה, אאוטבק. נותני חסות נוספים הם אוטולוקס יבואנית צמיגי TOYO, אשר תספק לצהובה צמיגי שטח רגילים המתאימים למרוץ, חברת הבנייה נפתלי ניסן שנפרדה ממשאית הסיוע למשך 4 חודשים , אאוטבק יבואן בולמי FOX, גילת סאטקום, טלפארמה, ו-SKYPRO. כל הנפשות האלה עשו כמיטב יכולתן ועכשיו, הגיע זמן המרוץ. הזינוק בעוד שבוע, בכיכר האשומה במוסקבה.

עוד בוואלה! רכב:
כל מה שחדש בספורט מוטורי בארץ
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully