וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים בגניבות: עיריית תל אביב תחרוט מספרים על אופניים

4.7.2016 / 11:44

במהלך חודש יולי בין השעות 16:00-20:00 תבצע עיריית תל אביב חריטת מספר על אופני התושבים והאורחים בה במטרה להאבק במכת הגניבות

חריטת מספר על אופניים. עיריית תל אביב יפו, מערכת וואלה! NEWS
חורטים מספר למקרה של גניבה/מערכת וואלה! NEWS, עיריית תל אביב יפו

עריית תל אביב יפו פרסמה כי במהלך חודש יולי בימים א-ה בשעות שבין 16:00-20:00 תבצע חריטות מספר על אופניים של תושבי העיר והמבקרים בה. עמדת החריטה הוקמה בכניסה לבניין העירייה ברחוב אבן גבירול 69. החריטה אינה כרוכה בתשלום.

העלייה בקרב משתמשי אופניים רגילים או אופניים חשמליים גרמה במקביל לגידול חד בתופעות הגניבה. משטרת ישראל היא הגוף שאמון על הטיפול בפשיעה זו ולכן נתוני החריטה על שלדת האופניים יועברו ישירות למאגרי המידע של המשטרה למקרה הצורך בו ידווח הרוכב על אובדן/גניבה.

על פי נתוני סקר המרכז למחקר חברתי – כלכלי, נובמבר 2014, אחוז המשתמשים באופניים לצרכי הגעה למקום העבודה, פנאי, לימודים וכדומה צמח ל-16% בשנה האחרונה לעומת כ-10% בשנת 2012. על כן, פיזרה העירייה ברחבי העיר מתקני עיגון רבים לקשירת האופניים וכן החלה לפעול יחד עם חניונים במטרה לפקח עליהם באמצעות מצלמות ומאבטחים.

בעירייה ממשיכים לסלול שבילים מוסדרים לאופניים וליצור הפרדה בין הולכי הרגל לרוכבים נוכח הסיכון לתאונות דרכים. בשנה האחרונה הוקצה תקציב של 30 מיליון שקל לתחום זה, ובין היתר החלה לפעול בעיר אכיפה שקנסות בצידה כנגד רכיבת אופניים מחוץ לשבילים המסומנים.

עוד בוואלה! רכב:
מיזם המכוניות השיתופיות בתל אביב יוצא לדרך
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully