וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחטפה לפני שנחשפה: לה-פרארי ספידר החדשה

8.7.2016 / 8:25

פרארי הציגה גרסת ספיידר של "לה-פרארי" שתיחשף רשמית בתערוכת הרכב בפריס. לקנות? כבר לא תוכלו. אין. אזל המלאי

פרארי לה-פרארי ספיידר. אתר יצרן
לה-פרארי ספיידר. הכל נמכר, לפני החשיפה/אתר יצרן

נניח שקמתם הבוקר והחלטתם לרכוש פרארי, אבל אל סתם אחת, אלא את ההכי הכי שיש - לה-פרארי. אבל גם לזו מסתבר, יש גרסה עוד יותר יקרה, נדירה וסקסית - גרסת הספיידר. אבל עוד לפני שהמכונית הספיקה להיחשף לציבור הרחב או לצלוח את דרכה אל תערוכת הרכב הקרובה (פריס בספטמבר), ספר ההזמנות התמלא, כושר הייצור מוצא וזהו. נגמר. לא נשארה אפילו אחת.

איך קורה דבר כזה? במשך שנים דואגת יצרנית האקזוטיקה ממודנה לטפח את הקשר עם לקוחותיה החשובים והאספנים הגדולים של מכוניותיה. אלה נהנים מקשר ישיר עם ההנהלה, מגישה כמעט לא מוגבלת לדגמים ואפשרויות התאמה אישית וכן, גם לזכות לרכוש ראשונים, וברוב המקרים גם באופן בלעדי מכוניות מיוחדות ובייצור מוגבל. אלה כמובן צפויות לעבור שימור ואחסנה מיוחדת, כדי שיצוצו לעולם בעוד כמה עשרות שנים, שוות פי כמה וכמה ממחירן הרשמי.

ועדיין, ה'לה-פרארי' ספיידר החדשה עברה שינויים נרחבים בגוף סיבי הפחמן שלה כדי להקשיחו ולהתאמה לעבודה ללא גג וגם נעשו בה שינויים אווירודינמיים כדי שזו תהיה מהירה לא פחות מהגרסה הסגורה שלה. גם כאן על ההינע אחראית יחידת כוח היברידית שמחברת בין מנוע בנזין V12 שמפיק 800 כ"ס לבין מנוע חשמלי שמוסיף 163 כ"ס לסך של 963 כ"ס. את המחיר הרשמי ומספר הייחידות שיוצרו, פרארי שומרים קרוב לחזה. אולם למרות הכל, מכונית אחת כן תוצג בתערוכת פריס הקרובה, רק כדי להוציא לנו את העיניים.

שוק הרכב בישראל צומח לממדי ענק

עוד על פרארי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully