וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך המשי: פטרהאנסל ראשון, היימן-סגל (פוינטר-IGO) וקדשאי-ערמוני במקום טוב

הפרולוג הוא סטייג' קצרצר, אבל הוא קובע את סדר הזינוק למרוץ; הצרפתים עפו, והישראלים הבטיחו לעצמם מקום טוב בסדר הזינוק

ראלי דרך המשי יום 2. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
ראלי דרך המשי יום 2/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

לאחר נסיעה של 800 קילומטרים מנהלתיים ממוסקבה לקזאן, התרכזו מתחרי ראלי דרך המשי על שפת האגם הגדול בקזאן, רוסיה. הפרולוג כלל מסלול חולי של שני קילומטרים, השפעתו אפסית על הזמנים המצטברים לאורך המרוץ הארוך. המתחרים הישראלים שמרו על קצב מבוקר, אבל בצמרת התחוללה מלחמה של ממש; הפרש ל עשירית שנייה עשוי לקבוע אם תזנק לפני, או אחרי המתחרה הצמוד שלך.

ראשונה הוזנקה הפיג'ו של פטרהאנסל. היה מרגש לראות ולשמוע את 'מר דקאר' חולף עם הבאגי המדהימה שלו, מטרים ספורים ממני. הפיג'ו היא באגי הנעה אחורית אבל הוא טס לאורך המסלול התחוח, ממריא בקלילות ונוחת כחתול על פני הדיונות הטובעניות. פטר קבע זמן של 1:31 דקות, קצב שאף אחד לא התקרב אליו.

המארגנים דירגו לסירוגין את חברי הקבוצות הגדולות, ואחרי פטרהאנסל זינק ולדימיר ווסיליב עם המיני שלו; זוהי מכונית 4X4 עם צמיגים קטנים יחסית, וצליל מנוע עמוק ומרטיט. המיני עשתה ככל יכולתה, אבל הסתפקה בזמן 1:35. בזמן 1:35-1:36 הצטופפו גם סבסטיאן לוב (הכישרון החדש של פיג'ו), אל רהג'י (מיני) וזפלטר הצ'כי. למספרים אלו אין כל משמעות, אבל ברור שלזינוק הראשון תצא דבוקה חזקה ומהירה ביותר.

מאחור הלכו וירדו התוצאות, כאשר שני הצוותים הישראליים מתברגים היטב באמצע: צוות פוינטר-IGO מקום 45, קדשאי-ערמוני 51. מיקום זה מאפשר להם לזנק לפני המתחרים האיטיים שימנעו מהם לשמור על קצב תנועה טוב. אבל הזינוק של יום ראשון 10 ביולי התבטל עקב גשמים כבדים והצפות; לפיכן יתחיל המרוץ האמיתי רק היום, 11 ליולי. בתוכנית 500 קילומטרים קטעי קישור, 200 קילומטרים קטע דירוג, ומעבר הגבול לקזחסטאן. יהיה יום ארוך.

ראלי דרך המשי יום 2. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
ראלי דרך המשי יום 2/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully