וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים בטיחות: קסדה חדשה של שארק משפרת נראות

13.7.2016 / 10:56

קסדה חדשה של שארק בשם SKWAL מנסה לשפר את הבטיחות לרוכבים על ידי תוספת של תאורת 'לד' ייחודית מלפנים, מהצד ומאחור אשר גורמים לנהגים לראות אותם טוב יותר

קסדת אופנועים עם תאורת לד שארק סקוול SHARK SKWAL. אתר יצרן
קסדת אופנועים עם תאורת לד שארק סקוול SHARK SKWAL/אתר יצרן

אחת הבעיות הנפוצות בבטיחות הרוכבים, היא חוסר היכולת של נהגים להבחין בהם בכביש, או חוסר המודעות של אותם נהגים כלפי הרוכבים. מחקרים רבים הראו שככל שהרוכב משפר את הנראות שלו (בגדים זוהרים, במיוחד בחורף), כך עולה המודעות לקיומו והסכנה מתאונה יורדת. שארק, יצרנית הקסדות עושה צעד ראשון ומעניין לכיוון שיפור הנראות עם קסדה חדשה בשם SKWAL. קסדה זו למעשה משלבת תאורת 'לד' בצבע ירוק בוהק באחור וחזית הקסדה.

תאורה זו נועדה למשוך את תשומת הלב של הנהגים והיא מיועדת כמובן לפעולה בשעות החשיכה. לשם כך, הכוח מגיע מסוללת ליטיום מובנית (טעינה באמצעות שקע מיקרו USB) אשר מסוגלת לספק טווח שבין 5 שעות רצופות או כ-8 שעות עבודה במצב הבהוב (שלטעמנו גם ימשוך את מרב תשומת הלב מנהגי המכוניות). מתג ההפעלה והכיבוי מצוי בריפוד שבתחתית הקסדה. נורות ה'לד' מוקמו כך שהאור שהן מפיצות יראה מכל עבר - מאחור, מהצד וגם מהחזית, שם נורות הלד נמצאות בפתח האוורור הקדמי.

מעבר לתכונות אלה, ה-SKWAL מצוידת בריפודים פנימיים פריקים היפואלרגניים ואנטי-בקטריאליים, במשקף שמש פנימי, היא מגיעה במגוון סכמות צביעה ומיועדת לשימוש במגוון סוגי רכיבה בדגש על שימוש יומיומי. משקלה 1,470 גרם ומחירה בישראל 1,680 שקל.

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • שארק
  • קסדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully