וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחריות קומפקטיות: חידושים בפיאט קובו

17.7.2016 / 9:57

פיאט קובו זוכה לרענון קל כדי להשאירו רלוונטי בענף המסחריות הקומפקטיות המיועדות גם למשפחה. בקנה, צרור שינויים קוסמטיים מבחוץ ומבפנים

פיאט קובו 2017. אתר יצרן
פיאט קובו. מסחרי זול למשפחות/אתר יצרן

פיאט חשפה מתיחת פנים סמלית לרכב המסחרי הקומפקטי קובו, כמעט 7 שנים לאחר שהוצג לראשונה בדור השלישי שלו. הקובו, שהינו למעשה גרסה "משפחתית" של הפיורינו מציג מספר עדכונים שמיישרים קו עם החידושים האחרונים ביצרן האיטלקי, בהיבט החיצוני וכן במערכות הפנים.

השינויים הויזואלים בקובו ניכרים בעיקר בחזית עם שילוב שבכה חדשה ויחידות תאורה מעט מוגדלות ביחס לדגם שלפני מתיחת הפנים, וכן פגוש תחתון המכיל את יחידות הערפל. מהצד, לא נראה שנעשו שינויים להוציא תוספת של חישוקים חדשים וכך גם בחלק אחורי, שנותר כמעט זהה לאחר מתיחת הפנים. בפיאט טוענים שהתווספו שני גוונים חדשים להיצע - ברונזה כחול (בתמונה) וירוק עמוק.

המשך העדכונים כוללים אפילו השחרה קלה של מרקם הקוסנולה ואיזור התפעול של הנהג לטובת מראה "יוקרתי" יותר, מסך מגע 5 אינטש חדש עם "יו-קונקט" ומערכת מדיה עם כניסות USB, AUX, ובלוטות' בציוד התקני. עוד בנמצא לוח מחוונים עם תאורה מחוזקת, גלגל הגה בציפוי חדש ועוד נגיעות קטנות בריפודי השורה השניה.

פיאט משווקת את קובו בשלוש רמות מפרט: איזי, לאונג' וטרקינג, בחיבור אל סדרת מנועים בסיסית: 1.4 ל' בנזין עם כ-77 כ"ס, 1.3 ל' טורבו-דיזל 75 כ"ס, 1.3 80 כ"ס יורו 6 וכן מולטיג'ט 95 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות. המחירים באירופה יחלו ב-14 אלף יורו.

מיבואנית פיאט לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי הקובו המחודש יגיע לארץ בתחילת שנה הבאה, כאמור ללא שינויים מהותיים.

עוד בוואלה! רכב:
מבחן דרכים לפיאט 500 המחודשת
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully