וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף המרוץ: סיריל דספרה מנצח את ראלי דרך המשי, קדשאי-ערמוני במקום 28, פוינטר-IGO במקום 32

שבועיים לאחר הזינוק למוסקבה, משתתפי הראלי סיימו את קטעי הדירוג המדודים. קדשאי-ערמוני עם הישג מצוין, צוות פוינטר-IGO עדיין בדרך לחניון הלילה

ראלי דרך המשי. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
ראלי דרך המשי/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

היום (יום ראשון) יערכו טקסי הניצחון והפודיום החגיגי בבייג'ינג, אבל ראלי דרך המשי 2016 כבר נגמר. קטע דירוג מס' 14 הסתיים ב-Hohhot כאשר סיריל דספרה הצרפתי חותם את נצחונו הכללי, עם הפיג'ו 2008DKR. נצחונו של סיריל חשוב ומרשים, אבל מעיבה עליו העובדה ששתי הפיג'ו האחרות נמצאות נמוך מהציפיות הגבוהות שהיו בתחילת הראלי; סבסטיאן לוב מסיים שביעי (בעקבות 4 שעות עונשין על תקלת ניווט), פטרהאנסל מסיים 15 (בעקבות 3 שעות עונש על איחור לסיום הסטייג').

יצוין שלמרות הדירוג הלא מבריק, ביצועיהם הספורטיביים של הנהגים, הנווטים והמכוניות, היו ברמה הגבוהה ביותר. התוצאה היא שפיג'ו אמנם תתייצב על המדרגה הגבוהה של הפודיום, אבל היא תהיה חבוקה על ידי שתי מכוניות MINI: זו של אל רהג'י במקום השני, ווסילייה הרוסי במקום שלישי.

ראלי דרך המשי. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
ראלי דרך המשי/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

מטוסינו חזרו הביתה בשלום

גם אצלנו היו תהפוכות גדולות; קדשאי-ערמוני התייצבו במקום טוב באמצע, מסיימים את הראלי במקום 28 בדירוג הכללי. זה הישג מצוין בהתחשב בפלטפורמה המיושנת של מכוניתם, ובציפיות הצנועות. חלק מרכזי מהצלחה זו צריך לזקוף לזכות צוות הסיוע וילדר, לווינסון ובן-גל, שעשו לילות כימים כדי שהמכונה הירוקה תמשיך לתקתק.

צוות פוינטר-IGO התחיל חזק והגיע למקום ה-24 בכללי, עם תקווה זהירה להיכנס לעשירייה השנייה. אבל זה היה ברוסיה וקזחסטאן, במזג אוויר קריר יחסית, וללא דיונות. החום המטורף של סין (עד 45 מעלות) ומקבץ בלתי פוסק של דיונות קשות ביותר לחץ את מנוע הב.מ.וו של 'הצהובה' לקצה, והוא מתחמם ללא הרף. תקלה מתמשכת זו אינה מאפשרת לרז לנהוג בקצב הראוי וחמור מזה, מחייבת את הצוות לעצור לפרקי זמן ארוכים בתוך הסטייג'. עיכובים אלה דרדרו את היימן-סגל למקום הכללי ה-32.

אבל כפי שטרחו רז ואביב להדגיש כל הזמן – המטרה הראשונה והלא ברורה מאליה היא, להגיע בכלל לבייג'ינג. מטרה זו הושגה (למרות שמחר עוד יש לנו נסיעה מנהלתית של כ-500 קילומטרים...) והצוותים יחזרו הביתה, למקצי שיפורים והסקת לקחים.

בקבוצת המשאיות, קמאז הרוסית שולטת בדירוג ללא מצרים; מרדיב וסוטניקוב לקחו מקום ראשון ושני, וואן דן בריק (ההולנדי, הנוהג ברנו המיוצרת בצ'כיה) מסתפק במקום השלישי. אין ספק שקטגוריית המשאיות הוסיפה צבע וחן לאירוע כולו, כמעט משתווה לזה של קבוצת פיג'ו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראלי דרך המשי. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
ראלי דרך המשי/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע
  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully