וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בוגטי עוד לא ויתרה על יאכטת פאר חדשה

1.8.2016 / 12:36

בבוגטי דנים באפשרות לייצר רכב ברוחו של הגלייביה מ-2009, עם תג מחיר נמוך יותר מהשירון. "יש לנו כמה רעיונות טכנולוגיים לרכב הזה"

בוגטי גליביה. אתר יצרן
בוגטי גליבייה. אולי בכל זאת, רכב מפואר יצטרף לשירון/אתר יצרן

עד לפני שנה לא היה ברור אם בוגטי תצליח להעמיד על הכביש את בוגטי שירון, מכונית הקיצון שירשה את מקומה של הווירון. אלא שעל רקע פרסומים באירופה לפיהם קונצרן פולקסווגן סגר את המחצית הראשונה של השנה כיצרן הגדול בעולם למרות סקנדל דיזלגייט, בוגטי, יצרנית הרכב הצרפתית (למחצה) שנמצאת תחת אחזקתו, מרשה לעצמה לחלום בגדול, ורחוק עוד יותר מכפי שהיה.

הבוס הגדול של בוגטי, וולפגנג דורהיימר, אומר לירחון הרכב האוסטרלי 'דרייב', כי המהנדסים בוחנים כעת אפשרות למכונית פאר שתיוצר ברוחה של הגליבייה קונספט מ-2009. מכונית מסוג זו, שתמוצב לצידה של השירון, תוכל להתחרות ביצירות מלכותיות מבית רולס רויס (פאנטום) ובנטלי מולסאן בין היתר, ואולי גם בפורשה פנמרה בגרסאותיה הבכירות.

דורהייימר מוסיף, כי בבוגטי דנים למעשה בשלושה כיוונים שונים, אחד מהם עשוי להיות גם רכב פנאי שיתחרה במזרטי לבנטה, ודגם נוסף - ספורט קומפקטי. כך או כך הוא מציין, אין לבוגטי שום התכנות מיוחדת למשוך עוד לקוחות לאולם המכירות, שכן בין כה היא נחשבת ליצרנית קטנה עם חוג לקוחות מצומצם.

"יש לנו כמה רעיונות טכנולוגיים לרכב הבא, שאולי יוכשר דרך הגליביה שאני מאוד אוהב", אומר המנכ"ל. "אני תמיד משוטט בתערוכות רכב בעולם ומנסה להבין מה משדר שוק היוקרה - לא בלבד בהיבטים של פאר, אלא גם בהיבטים הטכנולוגיים של העתיד", כך מציין.

בפולקסווגן נכנסים בקרוב למהלך אסטרטגי במסגרתו יעלמו מהנוף דגמים שאינם רווחים ליצרן, אולם נראה שעל מותגי העל אין שום כוונה לוותר, אלא להמשיך ולחזק אותם. בבוגטי יכריזו בחודשים הקרובים על המיזם החדש, וכמיטב המסורת צפויה לתעשיית הרכב מכונית עם מקום שמור בפנתיאון.

עוד בוואלה! רכב:
רק בן 13 וכבר נוהג במכוניות הכי מהירות בעולם
איבד שליטה בלמבורגיני לעיני מצלמת הדרך
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully