וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום סנטר משיקה את SOLO: רשת מוצרים למכוניות

1.8.2016 / 14:37

בשלב הראשון יפתחו 28 סניפים ברחבי הארץ, עם מוצרים רבים לרכב בהם בוסטרים לילדים, מסכים, שמנים ועוד. בעלי Solo, אורי וינקלר: "לאחר עשרות שנות ניסיון בשוק הרכב קיבלנו החלטה להנגיש את הידע והמקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו לצרכני הקצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הום סנטר" חנכה רשת חדשה למוצרי רכב בשם SOLO שתעניק לבעלי המכוניות בישראל שפע של מוצרים ובמחירים אטרקטיביים, כאשר 70% מהם ישירות מהיבואן לצרכן. בעלי Solo, אורי וינקלר, מיבואני חלפי הרכב בישראל ובעלי חברת Autoworks: "לאחר עשרות שנות ניסיון בשוק הרכב קיבלנו החלטה להנגיש את הידע והמקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו לצרכני הקצה. Solo פותחת תחרות. היא מביאה לציבור הרחב מגוון של מוצרים לרכב מהמובילים בעולם. הייבוא הישיר של מרבית המוצרים שמוצעים אצלנו, מבטיח לצרכן גם איכות גבוהה וגם מחיר מצוין".

בפעימה הראשונה תפעיל סולו 28 סניפים ברחבי בארץ, מאילת ועד קרית שמונה. בסניפים אפשר למצוא מוצרים שונים כמו שמנים, שטיחונים, מצברים, מוצרי טיפוח, ריפודים, גגונים, מנשאי אופניים, מגני שמש, וילונות, ערכות עזרה ראשונה, מגבים לרכב, מראות, כיסויים לרכב, נורות ואף צמיגים. חלק מהסניפים, כמו למשל בקרית חיים ובשפיים יפעילו מרכזי התקנות, פנצ'ריות וניתן יהיה לבצע בהם תיקונים קטנים כמו החלפת נורות והתקנת מערכות מולטימדיה.

מנכ"ל הום סנטר, איל פישמן: "אנו שמחים על החיבור בין Solo להום סנטר. התרחבות הום סנטר גם לתחום הרכב מאפשרת ללקוחותינו ליהנות במקום אחד ממוצרים איכותיים לבית וממוצרים איכותיים לרכב במחירים אטרקטיביים. מעתה כל ההתקנות הנדרשות, לרבות מוצרי מולטימדיה ופנצ'ריה, מוצעים תחת גג אחד".

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully