וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: אופנוע בימוטה ראשון הגיע לישראל

7.8.2016 / 7:43

חלומות כן מתגשמים - אופנועי בימוטה האקזוטיים החלו להגיע לישראל ביבוא רשמי. הדגם הראשון, טסי 3D החדש במפרט ייחודי. המחיר, החל מ-310 אלף שקל

צילום: קובי ליאני

בימוטה טסי 3D בישראל. יולי 2016. קובי ליאני
בימוטה טסי 3D בישראל. יולי 2016/קובי ליאני

עכשיו זה רשמי: האופנועים האיקזוטיים של יצרנית הפרימיום בימוטה הגיעו לישראל. הדגם הראשון שנחת אצל היבואנית 'ליגל אופנועים' המייבאת גם את אופנועי דוקאטי ו-TM רייסינג, הנו הטסי 3D. אופנוע שנחשב לייחודי מבחינת ההנדסה, התכנון והגימור. זהו אופנוע ספורט נייקד, אשר נבנה כולו בעבודת יד וכל רכיביו באשר הם תוכננו להשלים את יצירת האומנות המוטורית הזו.

בליבו של אופנוע זה מצוי מנוע L-טווין בנפח 1,078 סמ"ק מקורר אוויר/שמן שמקורו בדוקאטי, ומפיק 98 כ"ס ב-7,750 סל"ד וכן 10 קג"מ ב-6,750 סל"ד. אופנוע ייחודי זה בנוי סביב שלדה מכורסמת בתורת U הפוך ואליה מחוברים מתלים ייחודיים גם כן, כאשר הקדמי אינו בנוי ממזלג קונבנציונלי, אלא מזרוע דו צדדית חריגה וההיגוי התבורי נעשה על ידי דחיפים. תצורה זו מבטיחה לדברי בימוטה כושר התנהגות מצוין, במיוחד תחת בלימה.

האופנוע מצויד ברכיבים היקרים ביותר שניתן למצוא בתעשייה, כמו בולמי אוהלינס מהסדרה הגבוהה, קאליפרים מונובלוקים רדיאליים של ברמבו, מערכת פליטה מקורית קלילה ועוד.

המחיר כצפוי, גבוה למדי - 310 אלף שקל לגרסה זו של הטסי 3D, אך מדובר ממילא באופנוע ייחודי ונדיר שנבנה כולו מהרכיבים המתקדמים ביותר, בעבודת יד ובהזמנה מיוחדת.

בימוטה טסי 3D בישראל. יולי 2016. קובי ליאני
בימוטה טסי 3D בישראל. יולי 2016/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully