וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוני עצבני: פורד בוחנת מוסטאנג קיצונית

9.8.2016 / 8:06

פורד החלה לבחון גרסת "על" של פורד מוסטאנג שתוכל לקרוא תגר על שברולט קמארו ZL1 ודודג' הלקט. 700 כ"ס דוהרים אל טקסס

פורד מוסטאנג אפולו. יצרן, ניר בן טובים
פורד מוסטאנג "אפולו", גרסת המחווה לתכנית החלל של NASA/ניר בן טובים, יצרן

פורד לא מוכנה לשבת בחיבוק ידיים בעוד שברולט קמארו ואפילו דודג' מחלצות הספקים דמיוניים ממכוניות השרירים שלהן. התגובה של סוסי הפוני ככל הנראה עתידה להגיע מתישהו בשנת 2018, במסגרת השקת גרסת "על" של פורד מוסטאנג שתצא להתחרות בשברולט קמארו ZL1 לה 650 כ"ס ודודג' צ'ארג'ר הלקט (707 כ"ס).

חלק מכלי התקשורת בארה"ב הבחינו לאחרונה בגרסה מוסווית של המוסטאנג 2018 על מסלולי מירוצים, ולהערכתם הדור הבא יתעלה על גרסת ה-שלבי 350GT לה 530 כ"ס בשיעור חד; זאת כאמור, לאחר שפורד הוציאה לגמלאות ה-GT500 בשנת 2014 כשזו סיפקה לחובביה תפוקה מרבית של 665 כ"ס.

בפורד מקדישים לא מעט זמן ומשאבים לתחרות מול שברולט, כפי שהם מקפידים לעשות בקבוצת הטנדרים עם F-150 המיתולוגי (הנמכר מסוגו בארה"ב). המוסטאנג והקמארו מנהלות ביניהן יריבות ממושכת מאז הולדתן בשנות ה-60 והן תמשכנה כך גם עוד שנים ארוכות. בתוך כל זה, פורד משלבת היבטים חדשניים במכוניות השרירים, כמו למשל תיבת 10 הילוכים אוטומטית אופציונאלית - תיבה, שלמרבה ההפתעה פותחה במשותף עם שברולט ותשרת גם את ה-ZL1.

מלבד כל הפיתוחים שייכנסו לקרביה של המוסטאנג הבאה, עדיין נותרו שתי שאלות פתוחות: השאלה הראשונה היא, האם ה-GT500 תחזור מפרישה, או שמא פורד תבחר בכינוי "מאך 1" משנות ה-70? שנית, האם פורד מתכוונת להשתמש במנוע ה-V8 עם שני מגדשי טורבו ולסחוט ממנו יותר מ-700 כ"ס? התשובות, לקראת סוף השנה אומרים בדטרויט.

עוד בוואלה! רכב:
"לנהוג כמו חוליגנים": מומחים נגד פוקוס RS החדשה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully