וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כואב להסתכל: ניסתה לחנות - ועלתה על פרארי בשווי 300 אלף דולר

11.8.2016 / 8:51

זו ללא ספק החניה הגרועה בעולם, ולא רק כי הנהגת עלתה עם המרצדס שלה על רכב אחר בחניה די פשוטה לביצוע - אלא כי הרכב שניזוק הוא במקרה פרארי יוקרתי בשווי 300 אלף דולר. לא חבל?

יוטיוב

אנחנו לא נוהגים לקטלג תחת "קשה לצפייה" סרטונים של נהגים גרועים שלא יודעים לחנות - אבל הסרטון הבא בהחלט עונה להגדרה- ולא רק כי הנהגת הזאת החנתה את המרצדס שלה ממש גרוע - אלא גם כי במקרה - או שלא - היא עלתה על רכב פרארי ששוויו המוערך הוא 300 אלף דולר. נכון שזה כואב?

מה שעוד יותר כואב זה שהתאונה קרתה בכנס לחובבי רכבי יוקרה, שזה ה-מקום שבו הייתם מצפים לפגוש נהגים מיומנים. נהגת המרצדס מדגם 380SL ניסתה לבצע חניה במקביל ועלתה ברוורס על מכסה המנוע של הפרארי היוקרתי. התיעוד שמגיע אלינו מגרייט פולס, וירג'יניה, מציג את הנהגת המיוסרת מנסה נואשות לחלץ את מכוניתה שנתקעה מעל הפרארי - ללא הצלחה. בכל פעם שהיא מאיצה קדימה, נראה שהיא רק פוגעת בפרארי יותר ויותר.

תאונה בין מרצדס לפרארי. צילום מסך
רק לא בפרארי החדשה! החניה הכואבת בעולם/צילום מסך

עשרות צופים מהצד נותרו בהלם ושלפו ניידים כדי לצלם את המאורע. הפרארי נותר עם שריטה שחורה גדולה על הפגוש ולא ידוע היכן היה בעל הרכב או איך הגיב כשראה מה עוללו לו. אנחנו בטוחים שהוא לא יכעס, אחרי הכל יש לו פרארי.

עוד באותו נושא

אישה בביקיני ניפצה שמשת רכב משטרה בכפות רגליה החשופות

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully