וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס תתחרה ברולס-רויס? הנה רמז לעתיד

11.8.2016 / 14:34

רולס רויס על הכוונת? יתכן מאוד. מרצדס חושפת תמונה ראשונה על מכונית קופה תחת השם מרצדס-מאייבאך. לזו ממדי ענק והבטחה לפאר יוצא מגדר הרגיל. האם תונע בחשמל?

מייבאך טיזר. יצרן, ניר בן טובים
מייבאך טיזר/ניר בן טובים, יצרן

חוזרים להתחרות על ליבו וכיסו של הבילונר - מרצדס חשפה תמונה יחידה וחלקית של מכונית עתידית של החברה, תחת השם מרצדס-מאייבאך. מכונית זו, שתתפרש על פי ההבטחות על אורך של שישה מטרים, תיבנה בתצורת קופה וצפויה להציע רמת פאר שלא הכרנו עד כה מכיוון היצרנית הגרמנית.

החשיפה הרשמית של מכונית זו מיועדת לאירוע היוקרתי לאספני הרכב ב'פבל-ביץ', שאליו מתנקזות באורח קבע המכוניות הנדירות והיקרות בעולם. הכוונה של מרצדס לחשוף דווקא שם את המכונית החדשה, מעידה רבות על ייועדה וחשיבותה עבור היצרנית. הקווים המעוגלים, הממדים המוגזמים והירידה לפרטים ינסו להופכה לקלאסית כבר מיומה הראשון.

אולם למרות המעמד, מרצדס שומרים קרוב לחזה את הפרטים אודותיה, לרבות יחידת הכוח שתניע אותה. האם זו תהיה עם 12 ציילינדרים? או אולי שמונה מוגדשים? או חשמל בכלל? היום כבר לא מדובר בהימור או בחשדות פרועים. מרצדס כבר הודיעה שבכוונתה להתמיד עם השאיפה לאפס זיהום ממכוניותיה ואולי מכונית זו תיקח את הטכנולוגיה הנקיה אל הקצה, כדי להראות שגם בשוק הסופר-פאר הדבר אפשרי. מנשיך לדווח אודות מכונית זו ככל שיחשפו פרטים אודותיה.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully