וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים לאלון דאי בסבב הנסקאר האמריקני

14.8.2016 / 9:14

לא רק באולימפיאדה: הישג מרשים לאלון דאי הישראלי , היה לראשון להתחרות בסבב הנסקאר האמריקני ולמרות שנהג ברכב נחות, סיים במקום ה-13 לאחר שככב בחוד במשך זמן רב

צילום: יצרן

אלון דאי הישראלי במירוץ ראשון בסבב הנסקאר האמריקני. GettyImages
למרות הרכב הנתחות, העפיל לחוד והחזיק בו במשך זמן מושך/GettyImages

הישראלים מביאים כבוד, לא רק בענף הג'ודו. אלון דאי, נהג המירוצים הישראלי הגיע לשורה של הישגים בסוף השבוע האחרון במירוץ הנסקאר האמריקני. לאחר שניצח את הסבב האירופי של מכוניות הנסקאר, אלון דאי קבע היסטוריה ונבחר להיות הישראלי הראשון להתחרות בסבב האמריקני. זהו סבב מירוצים סגור שלא שש לקבל נהגים ממדינות זרות ועצם ההשתתפות של אלון דאי הישראלי הנה ברמה של עשיית היסטוריה.

אלון דאי נבחר להשתתף בפרויקט Nascar Next בסבב האמריקני שנערך במסלול באוהיו. זהו מסלול מפותל ולא אובאלי שעל גביו נערכים רוב מירוצי הנסקאר. הרכב שניתן לאלון גם הוא אינו מהשורה הבכירה; זהו רכב אשר סבל בעברו מתקלות מכאניות רבות ואינו נחשב לכזה שמסוגל להגיע להישג משמעותי במירוץ. מבחינת הסיכוי, כל תוצאה בסביבות המקום ה-20 תיחשב להצלחה.

אולם למרות שאלון זינק מאחור בשיירה, שלוש הקפות לאחר הזינוק החל לרדת גשם וכלי הרכב נכנסו זה אחר זה להחלפת צמיגים מתבקשת. אלו תנאים שבהם אלון מתמחה, בעיקר בזכות ניסיונו בסבב האירופי הגשום ברובו. אלון החל לתקוף ותוך מספר הקפות הגיע למרכז הקבוצה, אך לא הרפה. אלון המשיך לדחוק ברכב ובמתחרים עד שהגיע למקום השלישי והחל להאבק על ההובלה! אולם רכב שהתנגש בו מאחור דרדר אותו אחרונית ולבסוף סיים אלון את המירוץ במקום ה-13 - גבוה בהרבה מהציפיות המוקדמות. התקשורת האמריקנית שמסקרת את סבב מירוצי הנסקאר הופתעו מהיכולות של הישראלי וקיוו לראותו במירוצים הבאים.

הבוקר, אחרי ההישג המרשים שוחחנו עם אלון דאי וזו תגובתו: "זה היה אולי אחד המרוצים הטובים ביותר בקריירה, להכנס לרכב נחות בצורה משמעותית ולהצליח להלחם איתו על המקום הראשון זה לא משהו שבא ברגל! אין ספק שזה יצר באזז ועניין סביבי ואני מקווה שזה ימשיך ככה גם במרוץ הבא בויסקונסין עוד חודשיים. בתקווה שיביא עוד ספונסרים ואוכל לנהוג בקבוצה עם רכב תחרותי. אין ספק שזה היה מרוץ הרבה יותר קשה משחשבתי, האורך של שלוש שעות נהיגה, עם שלוש עצירות תדלוק ומלחמות אין סופיות, אבל ידעתי שיהיה לי יתרון על פני האחרים כשיתחיל לרדת הגשם, וכך היה, מה שהביא אותי להלחם על ההובלה".

אנו נמשיך לעקוב אחר הישגיו של אלון בעתיד ונאחל לו הצלחה.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully