וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם ההיסטוריה: פורשה 911 טרגה 'אקסקלוסיב'

24.8.2016 / 7:44

פורשה תשווק חבילת רטרו בטעם שנות ה-60 עבור סדרת הטרגה 911 החדשה. קישוטים לחובבי נוסטלגיה, עם 420 כ"ס

פורשה 911 טרגה. אתר יצרן
פורשה 911 טרגה 'אקסקלוסיב'/אתר יצרן

פורשה הציגה מהדורה מיוחדת של ה-911 טרגה 4S החדשה בשם 'אקסקלוסיב דיזיין אדישן'. עם חבילה זו, מנסה פורשה לפנות לחובבי הנוסטלגיה (או לאספנים שבהם) שרוצים לרכוש את הדגם אבל עם מעט אופי מובחן, לפחות מההיבט הקוסמטי.

ה-Exclusive Design Edition למי שנוטה לחטט במפרטיה באתרי היצרנית העולמיים, מגיעה טבולה בגוון תכלת 'אתנה בלו', צבע שמקורו בגרסאות ה-356 משנות ה-60 המוקדמות. את הניגוד לתכלת הדומיננטי אפשר למצוא בפסי צד לבנים וכיתובים של הדגם, לצד חישוקי 20 אינטש RS ספורטיביים.
הנוסעים מקבלים גם הם טיפול הולם למדיי, שכולל מושבים בצבע כחול, עם תפירות מיוחדות לאורכם, סמלים, וקצת קישוטים בקונסולה המרכזית שאינם בולטים לעין.

למרבה הצער (אם זה באמת מצער מישהו), פורשה השאירה את מערכת ההינע של הטרגה הזו כפי שהיא יוצאת את המפעל בשטוטגרט. משמע, מנוע בנזין 3.0 ל' ששה צילינדרים המפיק 420 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית. היא תאיץ במערכת ההנעה הכפולה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות ועד 254 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

פורשה השיקה את המכונית באופן רשמי במהלך הסופ"ש האחרון במירוץ מכוניות קלאסיות שהתקיים במסלול הנורבורגרינג הגרמני. מבחינת היקף המכירות, מעט יחידות תגענה לארה"ב, והיתר לאירופה. המחיר לא צפוי להיות גבוה בהרבה מהדגם הרגיל. המדיניות בארץ היא לאפשר לרוכשים לבדוק זמינות לכל דגם שקיים בהיצע של פורשה, כך שאם היא קורצת לכם, שווה להרים טלפון ל'אורכיד ספורטס קארס'.

עוד בוואלה! רכב:
נחשפה פורשה פנמרה החדשה
911 חשמלית? לא בטוח שזה יקרה בגלגול הזה

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully