וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי הישראלית וחברת דלפי מאיצים את המכונית האוטונומית קדימה

23.8.2016 / 8:27

מובילאיי, מפתחת מערכות בטיחות המתריעות בפני תאונת דרכים הכריזה על שיתוף פעולה עם דלפי. במסגרת המיזם, תואץ התכנית לגיבוש פתרון עבור בקרת נהיגה אוטונומית מלאה, עד שנת 2019

מערכת להתראה בפני תאונות מובילאיי. קובי ליאני
מובילאיי/קובי ליאני

חברת מובילאיי הישראלית, מפתחת מערכות התראה למניעת תאונות דרכים במכוניות, הכריזה היום (שלישי) על שיתוף פעולה נרחב עם חברת 'דלפי' (Delphi Automotive PLC). במסגרת ההסכם בין שתי החברות, תיוצר פלטפורמת "חישה, לוקליזציה ותכנון מרכזית" (Central Sensing Localization and Planning - CSLP) כדי להקדים את תאריך ההוצאה לשוק של פתרון נהיגה אוטונומית מלאה", כך נמסר.

שתי החברות יפעלו יחד כדי לגבש פתרון נהיגה אוטונומי ברמת 4/5 תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה וביצועים פונצקיונליים הנדרשים במכוניות בעתיד, עם התאמה למגוון רחב של לקוחות. הפלטפורמה החדשה, המבוססת על שבב System-on-Chip - SoC של מובילאיי, הכולל עיבוד אותות חיישן, שילוב בין חיישנים, מחולל world view ומערכת ניהול חוויית כביש (REM Road Experience ManagementTM ), יחד עם בקרת ה-Multi Domain Controller עם מצלמות ורדארים של דלפי, תוצג במסגרת תערוכת האלקטרוניקה CES בלאס וגאס בשנה הבאה. עוד נמסר, כי צוותים משותפים ירכיבו מודל מתקדם להתמודדות עם תנאי נהיגה עירוניים מורכבים כמו התראה מפני תאונות עם הולכי רגל. מועד הייצור למערכת המלאה, נקבע לשנת 2019.

"שיתוף הפעולה בין מובילאיי ודלפי החל בשנת 2002 עם הטמעת מה שהיה בזמנו אחת ממערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות ביותר. ההיסטוריה הארוכה שלנו יחד היא מפתח להצלחת המיזם השאפתני הזה", אומר פרופ' אמנון שעשוע, מייסד-שותף, יו"ר ו CTO של מובילאיי . "השותפות שלנו עם דלפי תאיץ את זמן ההוצאה לשוק ותאפשר ללקוחות לאמץ מיכון ברמה 4/5 מבלי שיצטרכו להשקיע הון משמעותי, ובכך ליצור עבורם יתרון אדיר".

לדבריו, הוסיף גם קווין קלארק, נשיא ומנכ"ל דלפי: "שותפות זו תאפשר לנו להעניק ללקוחותינו רמה מוגברת של יכולות אוטונומיות, בצורה מהירה ומשתלמת יותר. המומחיות הקולקטיבית של שתי החברות שלנו תאיץ יצירת גישות ויכולות חדשות, שכנראה לא היו יכולות להיווצר בעבודה בנפרד. זה מצב win-win הן עבור שתי החברות והן עבור הלקוחות שלנו".

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully