וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי ממשיכה לבחון את ה-"GTI הדרום קוריאנית"

6.9.2016 / 7:18

חטיבת N לוחצת על המצערת ומתחילה סבב מבחנים מפרך ליונדאי i30 טורבו שעתידה להתחרות בגולף GTI. האם היא תוצג עד סוף השנה? צפו בביצועים

יונדאי משחררת מידי פעם סרטונים קצרים המלמדים על היקף המבחנים שמבצעת חטיבת N הספורטיבית למיזמים העתידיים שלה. אחד מהם, מבוסס על יונדאי i30 טורבו עם ביצועים שעשוים לעשות לגולף GTI וחברותיה מצרפת ואנגליה חיים לא קלים בכלל. בשבועות האחרונים, היא מבלה זמן "תרבות" על מסלול הנורדשלייפה בגרמניה ונראה שהיא מתמודדת עם האתגר כמו אתלטית מנוסה.

על אף שהסרטון הנוכחי די קצר, הוא שופך קצת אור על היכולות של ה-i30 טורבו החמה שפותחה באירופה. מבחינה עיצובית, היא תהיה מובחנת עם קיט ספורטיבי אגרסיבי שיקנה לה מראה שונה מעדרי הליסינג הממוצעים, כולל חישוקים ספורטיביים, ספוילר וכל התוספות החיוניות להצ'בק עם אמירה.

מאחר והיא מכוונת ישירות לגולף ולפוקוס, וכן ל-308GTI, יונדאי השתילה בקרביה מנוע שמתאים לאירוע החגיגי; בחזית שוכן ה-2.0 ל' טורבו שמשרת כמה דגמים ביונדאי-קיה, אבל ההספק המתוגבר עומד על 255 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או דו-מצמדית 7 מהירויות עם כיול מהיר יותר. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים, כך שנותר עוד לראות אם החברה תשלב דפרנציאל מוגבל החלקה שמתרגם את הכוח לכביש בצורה רהוטה.

יונדאי תציגה את ה-i30 החדשה בתערוכת פריס הקרובה, אבל כנראה שאת ה-N טורבו נראה רק בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ 2017.

עוד בוואלה! רכב:
מתיחת פנים ראשונה ליונדאי i10. מתי בישראל?
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully