וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו RnineT סקרמבלר יעלה בישראל 119,000 שקל

6.9.2016 / 10:07

גרסת הסקרמבלר האופנתית והמעוצבת של הב.מ.וו RnineT הגיעה לישראל. בתפריט, מנוע 1200 סמ"ק, מערכות בטיחות אלקטרוניות, צמיגי כביש או קוביות לשטח וטונות של אופי. המחיר, 119,000 שקל

ב.מ.וו R NINE T. אתר יצרן
ב.מ.וו R NINE T/אתר יצרן

זמן קצר לאחר שרכבנו עליו לראשונה בהשקתו העולמית (לחצו כאן למבחן הבלעדי), הב.מ.וו RnineT בגרסת סקרמבלר נחת בישראל. אופנוע זה לקח את תפישת הרטרו של ה-R9T והסב אותה לאופנת הרטרו המתחזקת, על ידי שורה ארוכה של שינויים שיוצרים אופי שונה בין האופנועים. המתלים נעשו 'פשוטים' יותר ורכים כדי לספוג מהמורות ולהגדיל את מרווח הגחון של האופנוע מהקרקע, הצמיג הקדמי גדל ל-19 אינץ', זווית ההיגוי התמתנה, סעפות הפליטה מתכנסות ליציאה אחת (אקרפוביץ"), לוח המחוונים נראה מנימליסטי כמקובל ועוד שורה של ליטושי עיצוב נאים.

בליבו של הסקרמבלר שוכן אותו מנוע בוקסר רוחבי בנפח 1200 סמ"ק שמפיק 110 כ"ס ו-11.8 קג"מ שמייצר כוח זמין לכל אורך רצועת הסל"ד וגם פעולה חלקה נטולה כמעט לגמרי מוויברציות. כוחו הרב מגובה בבקרת אחיזה ובלמי ברמבו אחראים על כוח העצירה.

הסקרמבלר החדש ממשיך את תפישת ההתאמה האישית לכל רוכב וגם הוא מאפשר שורה של שינויים שמעניקים לו מראה ייחודי. ההשקה הרשמית נערכה בטיול הרכיבה השנתי של ב.מ.וו בישראל ומחירו נקבע לעמוד על 119,000 שקל.

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully