וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Moovit פותחת את שיתוף הנסיעות לכלל המשתמשים בישראל

7.9.2016 / 8:08

האפליקציה החדשה מאפשרת לשני מיליון משתמשי Moovit בישראל להצטרף לנסיעה שיתופית במקום בתחבורה ציבורית ולחסוך זמן ודלק

Moovit carpool. אתר יצרן
Moovit. שיתוף נסיעות פתוח לכל המשתמשים/אתר יצרן

שירות חדש נפתח השבוע למשתמשי Moovit. החברה, שפתחה ישומון המצליב נתוני תחבורה ציבורית מקהילת משתמשים ומשרד התחבורה כדי לסייע לחסוך בזמן על הכבישים, החלה להפעיל מערכת נסיעות שיתופית בה יכול כל אדם בעל רכב פרטי להרשם כנהג ולקחת עימו עד 3 נוסעים בתמורה לתשלום שווה ערך לנסיעה בתחבורה הציבורית, לפי מרחק הנסיעה במסלול דומה. בכך, השירות פוטר את הנוסע משימוש ברכבו הפרטי ומביא לירידה בגודש בכבישים וחסכון של מאות שקלים בחודש.

לדברי Moovit, השרות עובד כך שהנהג מגדיר את זמן היציאה ומסלול הנסיעה באפליקציית הנהג, והנוסעים מתכננים מסלול כרגיל באפליקציית מוביט. אם יש התאמה בין המסלולים, הנוסע רואה את האפשרות להצטרף לנהג הקארפול ביחד עם אפשרויות הנסיעה האחרות בתחבורה ציבורית. ברגע שהנוסע מבקש להצטרף לנסיעה והנהג מאשר את הבקשה, הנסיעה השיתופית נקבעה.

"Moovit עושה היום צעד גדול ואנו מקווים שיהיה זה גם צעד גדול עבור המשתמשים שלנו ועבור התחבורה בישראל בכלל" מסר ניר ארז, מנכ"ל Moovit. "אחרי פיילוט מוצלח מאוד בו הישראלים.הוכיחו שוב עד כמה הם פתוחים לפתרונות טכנולוגיים חדשניים, החלטנו לפתוח את השירות לכולם. הצלחה שלו תהיה הצלחה לכלל משתמשי הדרך, נהגים ונוסעי תחבורה ציבורית כאחד".

את השירות החדש ניתן להוריד בכתובת אתר Moovit והיא זמינה לכל משתמשי אנדרויד ואפל. לאחר מכן, מתבצע סנכרון מלא עם הגדרות האפליקציה הקיימות במכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully