וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים ציוד לאופנוע? סניף אביזרים חדש בתל אביב

11.9.2016 / 10:20

ביום חמישי שעבר התקיימה הפתיחה החגיגית של הסניף החדש של אביזריון ובמהלכו ניתן היה ליהנות מהנחות ענק על שלל המוצרים. מאות רוכבים גדשו את הסניף ביום הפתיחה ויצרו אווירה של חגיגת אופנוענות, שבהחלט חיממה את הלב

סניף אביזרים חדש עופר אבניר. אסף רחמים, מערכת וואלה! NEWS
סניף אביזרים חדש עופר אבניר/מערכת וואלה! NEWS, אסף רחמים

עבור רוכבי הדו גלגלי ציוד הרכיבה הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הרכיבה וההשקעה הכספית בו לעיתים קרובה, אם לא עולה, על מחיר האופנוע. ציוד רכיבה איכותי ומותאם לצרכי הרוכב, עשוי להקטין את הסיכוי לתאונה בכך שהוא עוזר לרוכב להישאר מרוכז, מאפשר לו ראיה טובה בכל התנאים ומספק רגישות ותפעול מדויק של מכלולי השליטה באופנוע.

במקרה שלא הצלחנו למנוע את התאונה, ציוד איכותי ומתאים לרוכב עשוי להיות ההבדל בין פציעה קלה לחמורה, אם לא יותר מכך. כדי למצוא את הציוד הנכון חשוב לקבל הכוונה מקצועית ממישהו שזו מומחיותו ובנוסף, צריך לבחור מתוך מגוון רחב של מוצרים בכדי למצוא את מה שמתאים לנו בצורה המיטבית. זו בדיוק התפישה שעומדת מאחורי הסניף החדש של חברת אביזריון, שכבר מעל 25 שנים מייבאת ומפיצה בישראל ציוד רכיבה וחלקי חילוף לאופנועים וקטנועים. הסניף החדש הממוקם ברחוב מנחם בגין 19 בתל אביב הוא תוצאה של הניסיון הרב שצברו אנשי אביזריון בנושא מכירת ציוד והוא מחולק לפי שמונה אולמות תוכן בהתאם לסוג הרכיבה של כל רוכב.

סניף אביזרים חדש עופר אבניר. אסף רחמים, מערכת וואלה! NEWS
סניף אביזרים חדש עופר אבניר/מערכת וואלה! NEWS, אסף רחמים

בכל אולם ישנו מגוון גדול של מוצרים מקבילים המיועדים לאותו סוג רכיבה בטווח מחירים רחב מאוד ובזכות כך כל אחד יוכל למצוא בקלות את מה שמתאים לו מבחינת הייעוד והתקציב. בסניף החדש מועסקים עובדים בעלי ניסיון רב בתחום ציוד הרכיבה שעוסקים בעבודה זו כבר שנים רבות ובמהלכן גם עברו הכשרות מקצועיות על המוצרים אותם הם מוכרים. החנות עוצבה בידי האדריכל הבינלאומי גיא בנבנישתי ומעבר לעיצוב המרשים, ניתן דגש מיוחד גם על חווית הקנייה שאותה חווה הלקוח. תאי מדידה נוחים, מראות גדולות שלא נופלות משום חנות אופנה מובילה, גישה נוחה לכל המוצרים, חנייה נוחה לאופנועים הם רק חלק קטן מאותם הדברים שיוצרים ללקוח את חווית הקנייה הייחודית.

חשוב להדגיש שהחנות מיועדת לכל הלקוחות וניתן למצוא בה ציוד בכל רמות המחירים, למרות העיצוב והפינוקים שהחנות מציעה ללקוחותיה. בנוסף להשקת הסניף החדש של אביזריון, הוצגו גם דגמי מוטוגוצי V9 החדשים, אשר הוצגו בקומה הראשונה של הסניף בנוסף לשאר האופנועים והקטנועים המיובאים על ידי עופר אבניר.

אנחנו מברכים את אביזריון לרגל פתיחת סניף הקונספט החדש ומקווים שבזכותו יותר ויותר רוכבים יוכלו לשפר את חווית הרכיבה ולהעלות את רמת הבטיחות שלהם.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully