וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיחותית יותר ומוזלת: מיצובישי ספייס סטאר 2017 בישראל

12.9.2016 / 10:50

כלמוביל החלה לשווק את מתיחת הפנים של מיצובישי ספייס סטאר, עם מידות מרווחות יותר, 6 כריות אוויר, תא נוסעים משודרג ועיצוב מחודש. המחירים, החל ב-59,900 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיצובישי ספייס סטאר 2017 בישראל. חידושים רבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יבואנית דגמי מיצובישי לישראל, כלמוביל הכריזה היום (שני) על תחילת שיווקה של מתיחת הפנים של מיצובישי ספייס סטאר הקטנה (מיראז' בארה"ב). במסגרת העדכונים, עוצבה מחדש הספייס סטאר עם חזות מודרנית יותר, מידותיה גדלו, רמת הבטיחות עלתה מדרגה, איכות הקבינה שופרה וכן התווספו אמצעים בחלל הפנים כדי להקל על חייו של המשתמש.

הספייס סטאר המחודשת תשמר את צלליתה העגלגלה, אולם מיצובישי ניסו לשוות לה מראה יוקרתי עם טעם ספורטיבי; זה בא לידי ביטוי בתוספות של נורות DRL, מכסה מנוע חדש, פגושים מורחבים, ספוילר על הזגוגית מאחור ונורות ערפל. לדברי החברה, הנוסעים יזכו לחלל מחיה עדיף על פני הדגם שלפני מתיחת הפנים, כשהנתונים מדברים על צמיחה של 8.5 סנטימטרים באורך ל-3.795 מ'. בנוסף לכך, חלה הפחתה במקדם הגרר לטובת שיפור צריכת הדלק.

תא הנוסעים מציע שלל חידושים, ביחס למכונית סופר מיני עממית ופשוטה; היא תמכר באולמות המכירה ב-3 רמות אבזור: Invite, Instyle ו-Premium. הראשונה, מציעה בציוד התקני מערכת שמע עם 4 רמקולים, כניסות USB ו-AUX, מראות צד חשמליות ועוד. זו מחוברת רק למנוע 1.0 ל' עם 71 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות, ולה צריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית.

מעליה, דגם ה-1.2 ל' עם 80 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה, כשזה מוסיף את מערכת 'קונקט' (על אנדרויד), בלוטות' מגלגל ההגה ופקדים נוספים, בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה וריפודים מהודרים. הגרסה הבכירה ביותר (פרמיום) במשפחה, מחוזקת גם עם הנעה ללא מפתח, פנסי בי-קסנון, חישוקי סגסוגת 15 אינטש ותאורת חניה מסוג LED ועוד. באגף הבטיחותי, ספייס סטאר מציעה קו הגנה עם 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ומערכת של מובילאיי למניעת התנגשות כסטנדרט - בכל הדגמים, כולל הידני.

המחירים למיצובישי ספייס סטאר בישראל:

אינוייט ידני - 59,900 שקלים (הוזלה של 6,400 שקלים לעומת הדגם הקודם).

אינסטייל רציפה - 79,900 שקלים.

פרמיום רציפה - 82,900 שקלים.

בכלמוביל מציינים כי לרגל ההשקה, הרכב יוצע עם מערכת מיצובישי Connected Car מתנה, הכוללת waze ומצלמת נסיעה לאחור (בדגמים האוטומטיים). כן היא כוללת אפליקציות כגון סלופארק ופאנגו לחניה, רדיו Nobex אינטרנטי וספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך, דבר היבואנית.

עוד בוואלה! רכב:
הזדמנות אחרונה לקנות לאנסר איבולושן "פיינל אדישן"
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully