וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-7 באוקטובר: מסע הארלי דיווידסון להגברת המודעות לסרטן השד

27.9.2016 / 10:07

המסע יוצא לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד המצוין בישראל ובעולם בחודש אוקטובר, ויערך באדיבות אלבר מוטו יבואנית הארלי בישראל וחברת רוש במסגרת פרויקט רוש מושיטה יד

אלבר מוטו, הארלי דיווידסון מסע למען המאבק בסרטן השד. רמי נחום, מערכת וואלה! NEWS
מסע הארלי דיווידסון בישראל להגברת המודעות לסרטן השד/מערכת וואלה! NEWS, רמי נחום

יבואנית דגמי הארלי דיווידסון לישראל, אלבר מוטו, תקיים מסע אופנועים לרגל חודש המודעות לסרטן השד. ב-7 באוקטובר, תצאנה כ-100 רוכבות, בהן חולות ומחלימות מסרטן השד כשהן לבושות חולצות ורודות במטרה להבליט את החשיבות שבגילוי מוקדם של המחלה.

המסע, ביוזמת קבוצת הפייסבוק "גמאני", האגודה למלחמה בסרטן ומועדון רוכבי הארלי דיווידסון בישראל מצוין במקביל לחודש המודעות לסרטן בעולם, ונערך באדיבות אלבר וכן חברת רוש, במסגרת פרויקט "רוש מושיטה יד".

סרטן השד היא המחלה השכיחה ביותר בקרב נשים, כאשר מידי שנה מאובחנות כ-5,000 חולות חדשות. האמצעי היעיל ביותר למאבק במחלה הוא באמצעות גילוי מוקדם; הסיכויים להחלמה גדלים ככל שהאבחון נעשה מוקדם יותר, כשאחוז הריפוי עומד על 90% באם אכן היא מאובחנת בזמן.

קבוצת גמאני, קוראת לכל הנשים "לקחת אחריות על בריאותן, להיבדק על פי ההנחיות, כמו גם ללמוד להכיר את גופן ואת מצבו הרגיל, כך שבכל גיל ובכל מצב אם מתגלה שינוי, חשוב שיפנו לרופא בזמן ויתעקשו על בירור טיבו".

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully