וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות דגמי טויוטה קורולה מ-2001-2004 יוזמנו לבדיקת כרית האוויר

6.10.2016 / 12:28

משרד התחבורה, משטרת ישראל ויבואנית טויוטה יוניון מוטורס מצאו כי קיים כשל בליבת כרית האוויר שעשוי לגרום לפיצוץ ארעי שהביא לפציעתם של נהגים בעבר ולמותו של קצין צה"ל. הודעות בדרך ללקוחות

כרית אוויר. אתר יצרן
כרית אוויר/אתר יצרן

משרד התחבורה פרסם היום (חמישי) כי הוא מרחיב את בדיקות כרית האוויר בדגמי טויוטה קורולה משנות ייצור 2001-2004 בשל חשש לליקוי מסוכן שעלול לגרום לפציעות. זאת, בעקבות חקירה שביצע יחד עם משטרת ישראל ויבואנית טויוטה יוניון מוטורס בשל מקרים בהם נפגעו נהגים מפיצוץ פתאומי של הכרית, אחת מהם גבתה את חייו של יותם וייסברג ז"ל.

צוות הבדיקה שהוקם בשל פנית משטרת ישראל התבקש לבדוק את תקינות הכריות בשל 4 תאונות בדרגות פציעה שונות. ממשרד התחבורה נמסר, כי "מדובר בכלי רכב מדגם טויוטה קורולה שמועד ייצורם הוא סוף שנת 2002 ונרשמו לתנועה בסוף שנת 2003. עוד אומרים, כי "מבדיקה שנערכה לכריות שפורקו מכלי הרכב בישראל מאותה סדרת ייצור, התברר כי במקרה אחד מנגנון הניפוח של כרית האוויר בצד הנהג לא פעל כמצופה עקב לחץ גבוה מהמקובל בכרית האוויר".

בשלב זה, עולה כי המכוניות המעורבות בתאונות ייוצרו במהלך ארבעה ימים של חודש אוקטובר 2002. היצרן איתר את המכוניות והזמינם לשירות. כמו כן, יוניון מוטורס תבקש מעוד 500 בעלי קורולות משנתונים אלו להגיע לבדיקה, ולאחר מכן יוחלט אם יש צורך להרחיב את קריאת התיקון בארץ.

הבדיקה תמשך בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully