וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן הבוסטר: האם תא המטען ברכב שלכם גדול מספיק

1.11.2016 / 7:48

מתחתנים בקרוב? מצפים לילד ראשון או שני? לא חייבים להתפשר על מכונית משפחתית סטנדרטית ונטולת כל ייחוד. עולם הרכב מציע כיום משפחתיות מעוצבות, עירוניות וקומפקטיות לצעירים - כך תדעו למצוא אותן

הונדה למבוגרים ולצעירים.
הונדה ג'אז. אף אחד לא רוצה להיאבק עם הבוסטר

"אני לא רוצה להתבגר, להשלים, להסתגל, לקבל את זה ולוותר, אני לא רוצה להתבגר". כולם מכירים את מילות השיר של סדרת הטלוויזיה "רמזור", אבל אין ברירה. הזמן חולף לו, ובין אם אתם עומדים להינשא, או מצפים לילד ראשון או שני, אתם מתבגרים. אבל לא חייבים להשלים או לוותר, בטח לא כשמדובר במכונית המשפחתית. הרי חתונה או ילדים לא אמורים למנוע מאתנו ליהנות מחוויית הנהיגה?

במקום להתפשר על מכונית משפחתית סטנדרטית ונטולת כל ייחוד, עולם הרכב מציע כיום מכוניות משפחתיות מעוצבות, עירוניות וקומפקטיות לצעירים. איך מוצאים מכוניות שכשנוהגים בהן לא מרגישים פשרה אלא הנאה? חושבים קצת מחוץ לקופסה ומחפשים את אלה שהן גם וגם.

כל משפחה צעירה מבינה שמרחב נוסעים מרווח ותא מטען גדול חוסכים הרבה כאב ראש מיותר. אף אחד לא רוצה להיאבק עם הבוסטר, להתקשות להכניס את עגלת התינוק לתא המטען או לנסוע בצפיפות. מצד שני, לבזבז זמן יקר על חיפוש חניה עבור משפחתית גדולה אינו תענוג גדול.

יש לא מעט מכוניות קטנות מבחוץ אך שמספקות תא מטען גדול וחלל פנימי מרווח שיכול להוות פתרון מושלם עבור זוג צעיר או משפחה עם תינוק או שניים. מכונית שבה רצפה נמוכה, משטחי שמשות רחבים ונמוכים, ומנוע שממוקם בזווית חדה לטובת חיסכון בנפח, יספקו חלל פנימי גדול יותר. מה שנחשב על הנייר כמכונית סופר מיני, יתגלה בפועל ככלי רכב שהודות לתכנון נכון ויעיל המרחב הפנימי שלו גדול מאוד ומסוגלת להתחרות עם כל מכונית המוגדרת כמשפחתית.

כשהמשפחה מתרחבת הבטיחות הופכת לערך עליון, שעליו אסור להתפשר. רצוי לקנות מכונית שלה חמישה כוכבי בטיחות מטעם EuroNCAP - הארגון האירופאי להערכת בטיחות של כלי רכב. מומלץ לוודא שהמכונית מצוידת בשלל מערכות בטיחות מתקדמות, דוגמת מערכת בלימה אקטיבית ומערכת התראת התנגשות מלפנים. מכוניות קומפקטיות המצוידות במערכות המתריעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ובמגביל מהירות שמסוגל לקרוא את תמרורי מהירות בדרכים ולהגביל אוטומטית את מהירות נסיעתכם בהתאם, גם יהיו בטוחות יותר לנסיעה וגם יחסכו דוחות תנועה מיותרים.

לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שליש מתושבי הערים שבהן מתגוררים 100 אלף איש או יותר, נוסעים כחצי שעה או יותר למקום העבודה. כשמשקלים את הזמן שבו נמצאים על הכביש יחד עם מחירי הדלק בישראל, מגיעים למסקנה שלמשפחה צעירה בתחילת דרכה, או כזאת שמתרחבת ואיתה מתרחבות ההוצאות השונות, כדאי לרכוש מכונית חסכונית. מכונית שבה מנוע חדשני עם תזמון שסתומים משתנה, וטכנולוגיה יעילה שמשפרת את ביצועיו ומפחיתה את זיהום האוויר, תבטיח חיסכון עצום בצריכת הדלק.

מעבר לעיצוב ספורטיבי ולא שגרתי, ובנוסף לבחירת צבעים נועזת, המכונית צריכה גם "להרגיש" צעירה ומעודכנת. הבחירה תהיה שלמה רק אם למכונית רמת אבזור גבוהה. כשנוסעים במכונית שבה יש מסך מולטימדיה המופעל במגע יד, שקע HDMI המאפשר להקרין סרטים להנאתכם, שידור WiFi, חיבור מירור לינק (המשכפל תכנים כמו אפליקציות ניווט ויומן פגישות ממסך הסלולרי למסך המערכת), מערכת הנעה ללא מפתח ועוד, נוחות הנסיעה עולה פלאים ויחד איתה גם ההנאה.

וואלה! NEWS בשיתוף הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully