וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים עזבו את הקן? הרכב הזה יחזיר אתכם לחיים

16.11.2016 / 7:04

אחרי שהילדים עוזבים את הקן ויש יותר זמן פנוי, לא מעט אנשים עוברים לדירה קטנה ופרקטית יותר, מפתחים תחביבים חדשים או מתחילים קריירה שנייה. זה הזמן להביא את השינויים הגדולים בחיים גם לכביש

הונדה למבוגרים ולצעירים.
הונדה ג'אז. צבעים נועזים ומלאי חיים

נהוג לחשוב שהעולם שייך לצעירים, אבל מבט סביב יגלה שבני ה-50 פלוס מנהלים אותו. רבים המגיעים לגיל זה, שבו הילדים עוזבים את הקן וישנו יותר זמן פנוי, עושים שינויים גדולים בחיים – עוברים לדירה קטנה ופרקטית יותר, מפתחים תחביבים חדשים, יוצאים לטיול ארוך או מתחילים קריירה שנייה. אחד השינויים המתבקשים למי שעבר את גיל 50 הוא להחליף את המכונית. למה? הנה חמש סיבות.

כי אין צורך להסיע את הילדים

כדי להתאים את החיים ל"מצב החדש" שבו הילדים כבר עזבו את הקן, יש צורך לשנות את סדר העדיפויות. מצד אחד, אין לבני 50 פלוס צורך ברכב משפחתי ענק שזולל דלק ומכביד על ההוצאות החודשיות, ומצד שני, חשוב לשמור על הנוחות והבטיחות. יש כיום לא מעט מכוניות מוגדרות כקומפקטיות, המספקות תא מטען גדול וחלל פנימי מרווח, ויכולות להוות פתרון מושלם - בין אם מבלים עם הנכדים ובין אם יוצאים לטיול עם חברים. מכוניות אלה, עם מושבים אחוריים מתקפלים ובגאז' שמעוצב בצורה חכמה, מאפשרות "לארוז את הבית" ולא להרגיש מוגבלים באיזשהו אופן.

כי כיף להתפנק במכונית חדשה

אם לפני עשור או שניים מכונית חדשה ומאובזרת נראתה כמו חלום רחוק ויקר, אז בגיל הזה, שבו רוב בני ה-50 פלוס מבוססים יותר כלכלית, אפשר לקנות מכונית חדשה. אתם כבר מזמן לא סטודנטים תפרנים שנוסעים ברכב ישן מיד חמישית, ואין צורך להתפשר על רכב זול וחורק. זה הזמן להיפרד מהמכונית המשפחתית הסטנדרטית, זאת שמתקשה לזנק בעלייה ומושביה הישנים מכאיבים לגב, וליהנות ממה שיש לשוק הרכב להציע: מכוניות חדשות, מודרניות והכי חשוב – בטוחות יותר, הכוללות מערכת בלימה אקטיבית ומערכת התרעת התנגשות מלפנים וסטייה מנתיב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כי הגיע הזמן ליהנות מחוויית הנהיגה

אחרי שנים של נסיעה במכוניות סדאן סטנדרטיות או בוואנים כבדים, כיף להרגיש ספורטיביים וקלילים יותר. מכונית קטנה, זריזה ומפנקת, תהפוך את הנהיגה עצמה לחוויה. מכונית קומפקטית, עם נפח מנוע של 1.3 ליטר ומערכת תזמון שסתומים משתנה, תספק לכם כלי רכב שהוא חסכוני בדלק ופחות מזהם את האוויר וזאת מבלי להתפשר על הביצועים והזריזות בכביש. בגיל 50 לא מעט אנשים עושים אתחול ושדרוג לחיים, אז טבעי שגם הדרך ממקום למקום תהיה נוחה ומהנה יותר.

כי חייבים לצעוד עם הזמן

נכון שאתם לא משתמשים כיום בטלפון חוגה, אלא מתקשרים באמצעות סמארטפון? נכון שאתם לא כבר לא שולחים גלויות מחו"ל אלא מעלים תמונות לפייסבוק? אז אין סיבה שתנהגו במכונית שרמת האבזור שלה מסתכמת בחלונות חשמליים. כיום יש מכוניות עם מסך מולטימדיה המופעל במגע יד, שידור WiFi, חיבור "מירור לינק" המשכפל תכנים כמו אפליקציות ניווט ויומן פגישות ממסך הסלולרי למסך המערכת, מערכת הנעה ללא מפתח ועוד. בני ה-50 פלוס הם אנשים מעודכנים שמשתמשים בכל מה שיש למהפכת המידע להציע, וזה כולל גם מכונית המצוידת בטכנולוגיה מתקדמת.

כי רוח הנעורים נושבת מחדש

מכוניות שלנו אומרות עלינו משהו, וגיל 50 הוא בדיוק הגיל שבו אפשר לממש פנטזיות ישנות. אחרי שנים של נהיגה במכוניות שמרניות ותכליתיות, זה הזמן להביא את השינויים בחיים גם לכביש, ולעבור לנהיגה במכונית קומפקטית עם עיצוב ספורטיבי וצבעים נועזים ומלאי חיים, כזאת שאפשר לשלב בה להילוך קדמי ולהרגיש שמתחילים לחיות מחדש.

וואלה! NEWS בשיתוף הונדה
  • עוד באותו נושא:
  • מכוניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully