וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל: טויוטה פריוס עם מערכות בטיחות אקטיביות

19.12.2016 / 13:52

יוניון מוטורס תשווק את פריוס דור 4 מצוידת במגוון מערכות בטיחות מתקדמות. הבכורה המקומית במהלך ינואר 2017

השקה טויוטה פריוס דור 4 2016. יצרן, ניר בן טובים
טויוטה פריוס דור 4, בקרוב עם מערכות בטיחות אקטיביות/ניר בן טובים, יצרן

יבואנית דגמי טויוטה לישראל, יוניון מוטורס, הודיעה השבוע כי בינואר 2017 יחל בארץ שיווקה של טויוטה פריוס דור 4 לאחר שזו עודכנה עם מערכות בטיחות אקטיביות אינטגרליות. כיום, משווקת היבואנית מספר כלי רכב עם מערכות אלה, בהן אוריס, אוונסיס ויאריס, אולם תהיה זו הפעם הראשונה שהדגם ההיברידי המשפחתי של החברה יקבל תוספת בטיחותית משמעותית. חיזוק, שלבטח יסייע לו מול דגמים כמו יונדאי איוניק הייבריד החדשה.

עוד בנושא:
נהיגה ראשונה בטויוטה פריוס דור 4

בדומה לרוב היצרנים, בקרות ה-Toyota Safety Sense מורכבות משילוב של חיישנים, מצלמות וקרני לייזר כדי לפקוח על הסביבה וליצור תנאי נהיגה בטיחותיים ככל האפשר. לרשות הנהגים יעמדו למעשה 4 מערכות חכמות: מערכת התראה בפני התנגשות אקטיבית עם בלימת חירום במקרה של קרבה מסוכנת לרכב מלפנים, בקרת סטיה מנתיב, תאורה קדמית אדפטיבית מונעת סינוור וכן מערכת עזר לזיהוי תמרורים שמקרינה את המידע על גבי לוח מחוונים.

מערכות אלה יש לציין, סייעו לטויוטה פריוס להגיע לניקוד מרבי במסגרת מבחני הריסוק של Euro-Ncap. בסיום השנה הנוכחית, תוכרז הפריוס דור 4 למכונית המשפחתית הגדולה הבטיחותית ביותר מסוגה. בארגון החילו בשנה האחרונה מתכונת מחמירה מאוד שמחייבת עמידה בקריטריונים נוספים, שבתוכם גם ציון נפרד בזכות בקרות בטיחות אקטיביות מקוריות.

מיוניון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי המחירים טרם נקבעו וכנהוג יפורסם מחירון חדש בתחילת השנה. בתוך כך, המצאותן של מערכות אלה עשויות להוזיל את מחירי הביטוח.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully