וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצונית: מכונית הדגל של למבורגיני מתחדשת

20.12.2016 / 10:19

למבורגיני הציגה גרסה מחודשת של אוונטדור עם יותר כוח, אבזור וטכנולוגיות ממכוניות הקיצון האולטרא נדירות של המותג הבולונזי. רק 280 אלף יורו, והיא שלכם

למבורגיני אוונטדור S. אתר יצרן
למבורגיני אוונטדור S החדשה. עוד סוסים באורווה האיטלקית/אתר יצרן

למבורגיני חשפה גרסה חדשה של האוונטדור שנקראת... למבורגיני אוונטדור S. תוספת האות לשמה של האיטליקה השרירית מעידה גם על היותה מהדורה מעודכנת של רמכב הקופה מהפן הקוסמטי, וכן על קפיצת מדרגה מבחינת האמצעים הטכנולוגיים שהוכנסו בה, שחלק לא קטן מהם מקורם בלמבורגיני צ'נטנריו הנדירה.

האוונטדור S מובחנת מקודמתה על ידי פגושים מורחבים בשני הצדדים ושינוי סמלי בתיחום של יחידות התאורה במכסה המנוע. יש לה גם חישוקים חדשים ודפיוזר משודרג שיסייע לזרימת האוויר סביב המרכב. פרט לכך התווספו עוד כמה נגיעות בתא הנוסעים עם תאימות לאפל ואנדרויד, וכן אפשר בתוספת תשלום לרכוש בקרת טלמטריה למדידת עומסים על מסלולי מירוצים ויצירת מאגר נתונים. כוח ההצמדה בחלק הקדמי, שופר ב-130% ביחס לדגם הקודם.

את העוצמה מקבלת אוונטדור S ממנוע 6.5 ל' V12 שהספקו תוגבר ב-40 כ"ס ל-740 כ"ס ו-71 קג"מ הזמינים בטווח של 5,500 סל"ד. כדי להגיע לרף זה, למבורגיני כיילה מחדש את תזמון השסתומים ומערכות היניקה והפליטה. היא תאיץ ל-100 קמ"ש דרך תיבת הילוכים אוטומטית-תחרותית עם 7 הילוכים והעברות ב-50 מילישניות, ב-2.9 שניות בלבד ועד 350 קמ"ש מרביים.

ה-S תהיה קצת יותר חדה מהאווטנדור הקודמת, לא מעט בזכות מערכת מתלים חדישה עם הנעה כפולה חכמה שהגיעה מצ'נטנריו. הנהג יכול לבחור בין מספר מצבי כיול תחת בקרה בשם EGO, כדי לשלב את ההגדרות המתאימות ביותר - סטרדה, ספורט או קורסה - כולן ממוקדות מסלול.

למבורגיני תחל למכור את האוונטדור S בחודשים הקרובים. תג המחיר לדגם הבסיסי (לפני תוספות) מתחיל ב-280 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully