וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בישראל: סוזוקי RMX ו-RMZ ברישוי צהוב

22.12.2016 / 11:54

עופר אבניר החלה לשווק את אופנועי המוטוקרוס והאנדורו התחרותיים של סוזוקי מסדרת ה-RM עם רישוי צהוב. היתרון הגדול הוא בכך שניתן לבטח את האופנוע בביטוח חובה ולרכב על גביו גם בכביש הציבורי ובשטחים הפתוחים באופן חוקי

סוזוקי RMX. יצרן, ניר בן טובים
סוזוקי RMX/ניר בן טובים, יצרן

אז מה יש לנו כאן? דגם האנדורו ה-RMX מותאם במיוחד לרכיבת אנדורו תחרותית וכולל מתנע חשמלי, בולמים מכוונים לרכיבה במסלולי אנדורו מסולעים ולא רק לרכיבה במסלולי מוטוקרוס על גבי אדמה. התנהגות המנוע הותאמה לרכיבת אנדורו בעזרת מפות ניהול מנוע הגורמות להגדלת המומנט בסל''ד הנמוך ולתגובה פחות עצבנית לשינויים במצב ידית הגז. בנוסף, יחסי העברה קצרים יותר בהילוכים הראשונים וארוכים יותר בהילוכים הגבוהים ומערכת פליטה שקטה יותר מאפשרים שימוש נוח בטיולים בשטחים הפתוחים.

מערכת החשמל והתאורה מיועדת גם לשימוש יום יומי בכביש הציבורי ובנוסף הורכבו באופנוע גם רגליות לטובת רוכב נוסף.
דגם ה-RMZ הוא למעשה אותו אופנוע מוטוקרוס עטור ניצחונות המוכר לנו היטב ממסלולי המוטוקרוס, אשר הורכב עליו קיט רישוי המאפשר לאופנוע לעמוד בכל דרישות הרישוי. הקיט כולל מערכת חשמל עם תאורה, חישוק אחורי בוטר 18 אינטץ', רגלית צד ועוד. בנוסף לכך, הרוכשים יקבלו קיט מקורי של סוזוקי המאפשר להסב בחזרה את האופנוע לגרסת המוטוקרוס על מנת לנצל את מלוא יכולת האופנוע גם במסלולי המוטוקרוס.

שני האופנועים עושים שימוש בשלדת אלומיניום צרה במיוחד לטובת השליטה באופנוע ברכיבת שטח אגרסיבית, מתלים בעלי תאי אוויר סגורים, מנוע ארבע פעימות מוזרק ומקורר מים בנפח 450 סמ''ק ובמערכות ניהול מנוע ממוחשבות.
מדובר כאן ללא ספק באופנועים איכותיים ובעלי ביצועים גבוהים ביותר, שנמכרים במחירים תחרותיים החל מ-52000 שקלים.

האפשרות לרכוב אופנועים שכאלו עם רישוי צהוב, עושה את האופנועים הללו למעניינים עוד יותר במיוחד לאור חוסר ההצלחה של הספורט המוטורי בישראל לגדול ולהתפתח שגורמת לכך שרבים מבין בעלי האופנועים ברישוי תחרותי נותרים ללא אפשרות חוקית להשתמש באופנועים שברשותם.
אנחנו כבר מחכים לקחת את שני האופנועים למבחן בתנאי הקרקע המקומיים ולבדוק אותם.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully