וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכוניות של ג'ורג' מייקל: מפוארות, אבל לא ראוותניות

26.12.2016 / 13:05

בעקבות לכתו מן העולם של ג'ורג' מייקל החלטנו לבדוק אילו מכוניות החזיק כוכב הפופ האגדי בחניה. כך או אחרת, נהיגה מעולם לא הייתה אהבתו הגדולה

ג'ורג' מייקל זמר בריטי. Martin Meissner, AP
ג'ורג' מייקל זמר בריטי/AP, Martin Meissner

הזמרים הבריטים והמפורסמים למיניהם בממלכה ידועים בחיבתם למכוניות על, מכוניות פאר, מכוניות יוקרה וכמובן מכוניות קלאסיות. מספיק להציץ בהאנגרים של ג'י-קיי מלהקת "ג'מירקוואי" כדי לקבל מושג איך נראה אספן מכוניות מושבע. גם רוד סטיוארט החזיק בעבר כמה יצירות מופת כמו למבורגיני מיורה וכן ניק מייסון, מתופף להקת 'פינק פלויד' שבבעלותו בין היתר פרארי 250GTO ששוויה ב-2014 הוערך ב-46 מיליון לירות שטרלינג.

ג'ורג' מייקל, שהלך היום לעולמו בגיל 53, מעולם לא התפאר באוסף המכוניות שלו, שהיה מצומצם למדיי עד כמה שידוע ביחס לכוכבים האחרים בענף. ההון העצמי של הזמר הבריטי (ממוצא יווני) הסתכם ביום מותו ב-200 מיליון דולר, כך שהוא העניק לו מרחב בחירה כמעט בלתי מוגבל.

מייקל רכש לעצמו באמצע שנות ה-2000 מספר כלי רכב מעניינים, אבל הנהיגה עצמה מעולם לא עוררה בו רגשות או את יצר ההתלהבות. הוא אפילו עבר תאונת דרכים מוזרה ב-2013 בה נפלט מרכב נוסע ב-110 קמ"ש ונחבל בראשו. עוד לפני כן, רשיונו נשלל לשנים ספורות בגין נהיגה תחת השפעת קנאביס ונהיגה תחת השפעת אלכוהול.

בין לבין, כשהוא בכל זאת מצא כמה שנים מאחרי גלגל ההגה, גורג' מייקל בנה לעצמו קולקציה חביבה המורכבת ממכוניות קיצון, שטח ופאר. בין המכוניות הבולטות שלו הייתה פרארי 599 GTB פיוראנו. היצרן האיטלקי ייצר רק 30 חתיכות של מכונית העל ממרנלו ולזמנה, הייתה המכונית הסדרתית החזקה ביותר בעולם - 6.0 ל' V12 עם 614 כ"ס. לשיטוטים סמויים מעיני עדשות הפפרצי, מייקל השתמש גם במרצדס S קלאס דור רביעי, עם מנוע של AMG המפיק קרוב ל-400 כ"ס וכל הפינוקים שרק אפשר לדמיין. מאוחר יותר רכש גם את הדור החמישי ונראה שמרצדס הייתה בחירתו המועדפת בקרב גרסאות היוקרה הבכירות.

אותה תאונה משונה, בה נפלט מרכבו התרחשה בריינג' רובר מגרסת SDV8 ווג עם מנוע דיזל V6. לא שהתאונה גרמה לו להרתע מרכב השטח הבריטי, שכן הוא הגדיל את ארסנל רכבי לנד רובר שהיו באחזקתו כשרכש גם ריינג' רובר 4.4 ל' V8 סולר מוגדשת על, המייצרת הספק של 340 כ"ס ו-75 קג"מ. באמצעות תיבת 8 הילוכים אוטומטית, היא האיצה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות ועד 220 קמ"ש מרביים.

מוסיקה, כוכבים, סלבס ומכוניות תמיד הלכו יד ביד. ג'ורג' מייקל, לא ייזכר כאחד הנהנתנים הגדולים שהתרברבו במאגר מכוניות ראוותני. אבל כשהוא בכל זאת בחר לו גלגלים, נראה שהוא הלך עם זה עד הסוף.

עוד בנושא:
הזמר ג'ורג' מייקל הלך לעולמו
ביקור במוזיאון המכוניות פטרסן בלוס אנגל'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully