וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי וחברת HERE משדרגים את המכונית האוטונומית

1.1.2017 / 8:03

מובילאיי הישראלית, מפתחת מערכות התרעה ברכב בפני התנגשות הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת HERE, במסגרתו תפותח מערכת מיפוי חכמה שתגביר את יכולותיה הבטיחותיות של המכונית האוטונומית. פרופ' שעשוע: "שמחים לעבוד עם HERE ליצירת סטנדרט של מפת HD של העולם"

מובילאיי. אתר יצרן
מובילאיי/אתר יצרן

חברת מובילאיי הישראלית פרסמה כי תשתף פעולה עם חברת "HERE" כדי לייצר מפות HD שעתידות לשרת את המכונית האוטונומית במטרה לשפר את בטיחות הנוסעים. שתי החברות עתידות לשתף פעולה תוך אינטגרציה של טכנולוגיית Roadbook™ של מובילאיי בטכנולוגיית HD Live Map של HERE.

מובילאיי תוכל לנצל את הפלטפורמה הפתוחה של HERE כדי לקלוט נתוני חיישנים ותצפית גולמיים ולעבד אותם על מנת ליצור מפה של נתונים מורכבים בזמן אמת מבוססי מיקום. ה-Roadbook של מובילאיי תשולב כרובד נתונים בתוך שירות הענן של HERE, ולפיכך תתקבל תמונה הרבה יותר ברורה לגבי סביבת פעילותה של המכונית האוטונומית.

"מיפוי ברזולוציה גבוהה הוא גורם חשוב באיפשור הנהיגה האוטונומית. טכנולוגיית REM™ של מובילאיי, המאפשרת חילוץ נתונים במיקור המונים, בשילוב עם העיבוד ברקע של Roadbook™ ומשולב ב-HERE HD Live Map הינה קריטית להבטחת עדכונים דינמיים בקירוב לזמן אמת," כך פרופסור אמנון שעשוע, יו"ר ו-CTO של מובילאיי. "אנו שמחים לעבוד עם HERE ליצירת סטנדרט של "מפת HD של העולם הממנף בשלב הראשון את גודל הציים של מותגי רכב מסוימים, מתוך מטרה להרחיב את היוזמה לכלל התעשייה בשלב מאוחר יותר."

HERE תרתום את מערכת ה-REM של מובילאיי כדי לעדכן את מפת ה-HD LIVE באופן מדויק יותר, כך שמשך הזמן לשיקוף המציאות (Time To Reflect Reality) יהיה מהיר יותר. "אנו בונים מפת HD גלובלית עדכנית שתהפוך לסטנדרט לנהיגה אוטונומית וליישומים אחרים הזקוקים למידע ושירותים מדויקים ומבוססי מיקום," אמר אדזארד אוברביק, מנכ"ל HERE. "אנו מרחיבים במהירות את היכולת הזו ואני שמח מאוד שאנו יכולים להאיץ את העבודה עם מובילאיי, שהינה שותפה אסטרטגית שלנו ולחזון שלנו לגבי כיוון ההתפתחות של ענף הרכב וענפים אחרים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully