וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גב סלע מנצח את ראלי אקו אפריקה

15.1.2017 / 12:27

האם זה הגיל הצעיר או גודל ההישג – לא משנה איך תסתכלו על זה, הרוכב הישראלי גב סלע עשה היסטוריה עם ניצחון על גבי אופנוע ה-ק.ט.מ שלו בראלי אקו-אפריקה אתמול

ראלי אקו אפריקה. ראלי אקו אפריקה, מערכת וואלה! NEWS
עם הגביע בסיום הראלי/מערכת וואלה! NEWS, ראלי אקו אפריקה

בעוד בישראל הספורט המוטורי זוכה להתעלמות במקרה הטוב ומהערמת קשיים במקרה הגרוע, נציגינו בענפיו השונים של הספורט הזה עושים חיל – גב סלע, רוכב השטח הישראלי הוא מקור הגאווה העדכני ביותר שלנו עם ניצחון סוחף בראלי אפריקה המפרך.

המירוץ בן 12 הימים זינק מנסיכות מונאקו ולאורך 6,500 ק"מ חוצה כמה מהמדבריות הגדולים בעולם במרוקו ומאוריטניה עד לסיום בבירת סנגל – דקאר.

המירוץ עצמו מבקש לשמר את הרוח של מירוץ הדקאר המיתולוגי שנע במסלול דומה והועתק לדרום אמריקה בשנת 2008 לאור התראות על פיגועים מתוכננים של ארגוני טרור באפריקה. למרות שנערך במקביל לראלי דקאר המתוקשר והמסוקר, הוא עדיין נחשב לראלי בן לאומי מאתגר מאוד.
על גב, כרוכב אופנוע מוטלות הן מלאכת הרכיבה עצמה במגוון שטחים – החל בשבילים זרועי סלעים ועד דיונות ענק והן מלאכת הרכיבה.

גב הרוכב על אופנוע ק.ט.מ 450 המוסב למירוצי ראלי (תחת המספר 128) הפגין דומיננטיות לאורך כל המירוץ כאשר מתוך 12 פרקי המירוץ הוא מסיים חמישה מהם במקום הראשון, חמישה מהם במקום השני ופעם אחת במקום ה-17. בסיום המירוץ מעבר לזמן הכולל הטוב ביותר, מרשים לא פחות היה הפער מהמקום השני – כמעט 50 דקות.

ראיון מקומי עם הרוכב המוכשר והמבטיח יעלה בוואלה! רכב בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully