וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרמנים על הכוונת: האם וולוו תחשוף את ה-XC40 באפריל?

22.1.2017 / 11:11

וולוו תרחיב את משפחת רכבי הפנאי ותשיק את ה-XC40 החשוב לאחר תערוכת הרכב בז'נבה, אך התאריך המדויק טרם נקבע. הגרמנים בכוננות

וולוו V40 קונספט. אתר יצרן
וולוו XC40 קונספט/אתר יצרן

וולוו נערכת לחשוף לאחר תערוכת הרכב בז'נבה את רכב הפנאי הקומפקטי XC40. הנימוק הלא רשמי לכך שלא יוצג באירופה דווקא, נוגע כאמור לבעלת הבית הסינית ג'ילי, שהחליטה שאחד מכלי הרכב החשובים ביותר של המותג הנורדי יערוך את בכורתו הרשמית בתערוכת הרכב בסין (בייג'ין) בחודש אפריל או מעט לאחר מכן, שכן בכל זאת מדובר באחד מהשווקים הרווחים ביותר של החברה.

ה-XC40 יחבור לשני רכבי הפנאי המובילים, ה-XC90 וה-XC60, אך הוא קרוב יותר במידותיו הכלליות ומכלוליו הטכנולוגיים לוולוו V40 קרוס קאנטרי. הוא יבוסס על פלטפורמת ה-CMA המודולארית וישאב השראה עיצובית מדגמי הראווה המוקטנים (בתמונות) שהוצגו כקדימון אחד אפשרי להבשלתו של ה-XC40 לפני מספר חודשים.


עוד בנושא:
הוולוו המהירה ביותר בעולם נחתה בישראל
כמה עולה בישראל מכונית הפאר החדשה של וולוו?

וולוו V40 קונספט. אתר יצרן
וולוו V40 קונספט/אתר יצרן

וולוו תשגר את ה-XC40 להתמודד עם כלי רכב יוקרתיים בסגמנט הפנאי הקומפקטי, בהם ה-ב.מ.וו X1, אודי Q3 וכן רכב הפנאי של מרצדס, ה-GLA. הוא יצוייד במגוון מערכות הבטיחות האקטיביות של וולוו, בכלל זה בקרת נהיגה אוטונומית למחצה, שלל התרעות חכמות ועוד. בחזיתו, וולוו תשתיל מנוע T3 עם 3 צילינדרים, וכן את מנועי ה-T4 עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ל', לצד גרסה היברידית עם הספק מרבי של 255 כ"ס ותיבות 8 הילוכים אוטומטיות והנעת AWD.

וולוו תייצר את ה-XC40 בסין עבור השוק המקומי אולם הדגמים שיימכרו באירופה יגיעו משוודיה. ישנן הערכות שבשלב מאוחר יותר וולוו תציג בסין גם S40 סדאן חדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully