וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומרה" תכסה משתמשי נסיעות משותפות בוויז

16.2.2017 / 12:00

נהגים העושים שימוש בשירות הנסיעות השיתופיות של Waze יכוסו תחת פוליסת ביטוח החובה של שומרה, מצטרפת לחברת ביטוח ישיר המציעה גם היא את השירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסוי ביטוחי למשתמשים ב-Waze Rider/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארצות הברית וגם באירופה, נסיעות שיתופיות למקומות העבודה הן כבר הרגל שנהגים רבים עושים בו שימוש שנים. חבירה של שלושה או ארבעה אנשים לנסיעה משותפת מאפשרת להם להשאיר בבית את המכונית, לחסוך כסף ולהפחית את העומסים בכבישים. למרות מספר יוזמות של מקומות עבודה בישראל, התחום לא ממש התפתח. מצד שני, שירותי הסעה של אנשים פרטיים כמו "אובר" או "ליפט" מתקשים להיכנס לישראל בשל מגבלות רגולציה, התנגדויות של נהגי המוניות והיבט המיסוי של הכנסות הנהגים מהשירות הזה.

עוד באותו נושא:
שימוש בטכנולוגיה של וויז בכלי הרכב של רנו

בישראל פועלים כיום שני שירותי נסיעה שיתופית, הראשון של אפליקציית התחבורה "מוביט" והשני הוא Waze Rider – בשתיהן התשלום אינו נחשב כשכר אלא לכיסוי והשתתפות בהוצאות הנסיעה והוא מוגבל לשתי הסעות ביום. אולם גם באופן זה, התעורר קושי לגבי הכיסוי שמספק הביטוח לנהגים, שכן על פי הוראות הפוליסה הסעת נוסעים תמורת תשלום הינה אסורה.

כעת מודיעה חברת הביטוח "שומרה" כי היא תספק ללקוחותיה העושים שימוש באפשרות להסעה שיתופית כיסוי ביטוחי במסגרת ביטוח החובה שלה. לדברי אייל טולדנו, סמנכ"ל שומרה וראש תחום פרט בחברה הכיסוי הביטוחי למשתמשי האפליקציה על פי תנאי השימוש בה יינתן במסגרת הביטוח הסטנדרטי של שומרה וללא תוספת תשלום לעלות הביטוח הרגילה.

כאמור, שומרה מצטרפת לחברת ביטוח ישיר המציעה את הכיסוי לנהגי הנסיעה השיתופית ועליו הכריזה לפני כ-10 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully