וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן ג'אמפי החדש בישראל

19.2.2017 / 14:21

חטיבת המסחריות של קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל החלה בשיווק הדור החדש של סיטרואן ג'אמפי. בשלושה אורכי מרכב ושלל תצורות העמסה. החל מ-170 אלף שקלים

סיטרואן ג'אמפי החדש. אתר יצרן
סיטרואן ג'אמפי החדש, שלושה אורכי מרכב עם מגוון רחב של תצורות סידור פנים/אתר יצרן

במשך חמישה דורות החל ב-TUB המסחרי של 1939 ועד לדור השישי של הג'אמפי אותו משיקה היום החברה בישראל ליוו המסחריות של סיטרואן את העולם המסחרי. גם בישראל ששוק המסחריות בה נמצא ככלל שוק הרכב בצמיחה עקבית מאז שנת 2014, מחזיקים כלי הרכב המסחריים של קבוצת פיג'ו-סיטרואן כ-40 אחוזים מנתח השוק.

בקבוצת הטנדרונים הקטנים בעלי כושר הנשיאה של עד טון עם הברלינגו ובקבוצת המסחריות הבינוניות עד טון וחצי סיימה החברה את שנת 2016 בה הופסק שיווק הדור הקודם, הגיע הג'אמפי למקום השני אחרי הטרנספורטר של פולקסווגן ובקבוצת הוואנים הגדולים נמצא פיג'ו בוקסר במקום השלישי.
כעת מגיע לשוק המסחרי הדור השישי של שושלת המסחריות של סיטראון שמשנת 1995 נושא את השם ג'אמפי.

הרכב המבוסס על פלטפורמת EMP2 וחולק אותה עם טויוטה פרואייס כחלק משיתוף הפעולה של שתי החברות, ישווק כאמור בשלושה אורכי מרכב. SMALL באורך של 461 ס"מ, MEDIUM עם 496 ס"מ ו-LARGE שאורכו 531 ס"מ. בסיס הגלגלים שלהם הוא 292 ב-SMALL ו-327 ס"מ בשתי הגרסאות הארוכות יותר. הגובה זהה בשלוש הגרסאות ועומד על 194 ס"מ. למרות שהמרכב קצר יותר מהדור הקודם, תכנון חדש של מיקום המנוע והגבהת המושבים הקדמיים אפשרו לייצר נפח הטענה גדול יותר מבעבר.

עניין המרכב הקצר מתחבר גם לגישה החדשה שמציג הג'אמפי בכל הקשור להבנה של אופי השימוש בכלים האלו בעידן ההפצה הנוכחי. בו נתיבי חלוקת הסחורה הופכים להיות ישירים יותר בין הספק ללקוח הכוללים דרישה ליכולת תמרון עירונית ומימדים קומפקטיים ללא ירידה בכושר ההעמסה.
המודולריות של הג'אמפי החדש באה לידי ביטוי ביכולת שלו לשמש הן כמכונית מסחרית טהורה והן בשילוב שלה עם הסעת סחורה ונוסעים עם חמישה מושבים ועד לתצורת תשעה מושבים גם באורך המרכב הקצר. בעתיד ישנה כוונה להוסיף גרסת נוסעים ייעודית ומאובזרת מהיצרן (בניגוד להתקנה המקומית של המושבים כיום). כמו כן הוא יכול להיות מותאם להסעת נכים.

הג'אמפי ישווק עם שני מנועי טורבו דיזל, הראשון בנפח 1.6 ליטר ו-115 כ"ס שיהיה זמין רק בתצורה הקצרה והידנית ומנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 177 כ"ס המשודך לתיבה האוטומטית שישה הילוכים בכל אורכי המרכב וגרסת 150 כ"ס שתשווק בשני אורכי המרכב הגדולים יותר בשילוב התיבה הידנית.
כרכב עבודה, הג'אמפי לא מתהדר באבזור מותרות יוצא דופן ולמעשה כולל מחשב דרך, בקרת שיוט, שני חלונות חשמליים, מזגן מכאני, שקע 12V והכנה לרדיו. סעיפי הבטיחות כוללים בקרת יציבות אלקטרונית וזוג כריות אוויר.

מחירי הג'אמפי החדש מתחילים ב-170 אלף שקלים לגרסה הקצרה והידנית עם מנוע ה-1.6 ליטר.
הגרסה הקצרה עם מנוע 2.0 ליטר 177 כ"ס תעלה 190 אלף שקלים.
גרסאות המדיום יעלו 200 אלף שקלים לידנית 150 כ"ס, ו-230 אלף שקלים לאוטומטית 177 כ"ס.
תצורת המרכב הארוכה תעלה 220 אלף שקלים לידנית 150 כ"ס, ו-240 אלף שקלים לאוטומטית 177 כ"ס.

סיטרואן ג'אמפי החדש. אתר יצרן
הפלטפורמה החדשה המשותפת לטויוטה וסיטרואן אפשרה העלאה של יכולת הנשיאה לצד קיצור האורך הכללי/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully