וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת: דוקאטי מונסטר 1200 החדש בישראל

5.3.2017 / 8:07

ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל מודיעה על תחיל שיווק הסופר מונסטר החדש, עמוס בטכנולוגיה, עם עוד סוסים, ועיצוב שחוזר למקורות. המחיר – החל מ-109 אלף שקלים

תחילת שיווק דוקאטי מונסטר 1200. יצרן, ניר בן טובים
דוקאטי מונסטר/ניר בן טובים, יצרן

מאז נוסדה השושלת בשנת 1993 היו דגמי המונסטר של דוקאטי הסמן הימני בכל הנוגע לעיצוב, לקווים הקלאסיים שהעניק לו המעצב מיגל גאלוצי נדמה שיש חיי נצח ולמרות שעם השנים קצת אבד הברק ההוא המקורי, הוא עדיין מציע טונות של אופי ומראה שרירי. עם השנים להופעה הזו גם נוספה טכנולוגיה מתקדמת ובדור הנוכחי שלו, עם החזרה למקורות מבחינת המראה החיצוני והטכנולוגיה העדכנית הוא כנראה השילוב האולטימטיבי של יופי ויכולת.

עוד בנושא:
כשאופנה ואופנוע נפגשים: הדיאבל לובש ג'ינס

בדגם החדש הוחלפו 80 אחוזים מהרכיבים, כך אומרים בדוקאטי כאשר מעבר לעיצוב החיצוני גם המנוע, מערכות הבטיחות, הבקרות והבלמים עודכנו.

מנוע הטסטסרטה הוסיף 15 סוסים בגרסה הרגילה (ועלה ל-150) ו-5 סוסים בגרסת ה-S הספורטיבית (הכוללת גם בולמי אוהלינס, מערכת בלימה משופרת ועוד). לצד העלייה בהספק, גם שיפור בזמינות הכוח ובמהירות התגובה שלו במצערת ה- Ride-by-Wire.

גם במונסטר 1200 החדש נמצא בורר מצבי הרכיבה של דוקאטי, בו ניתן לבחור מבין שלוש תוכניות רכיבה מוגדרות מראש; ספורט, תיור ועירונית הנבדלות ביניהן ברמות ההספק מהמנוע (תיור וספורט 150 כ"ס, עירוני 100 כ"ס). בתגובת המצערת וכן ברמת ההתערבות של בקרות הבטיחות.

בקרות הרכיבה המתקדמות ה-DTC (בקרת האחיזה) וה-DWC (בקרת ההזדקרות) מגיעות עם 8 רמות התערבות שונות לבחירת הרוכב. עוד מצטרפת לרשימה מערכת ה-DQS – מערכת קוויקשיפט להעברת הילוכים מהירה ללא שימוש במצמד שתגיע כסטנדרט בדגם ה-S.

בלמי הברמבו עם מערכת ה-ABS של בוש מאפשרת בלימה גם בהטיות, אופי הפעולה נגזר מהבחירה בבורר מצבי הרכיבה והיא מתאימה את עצמה ואת הבלימה לסגנון הרכיבה הנבחר.

מחיר המונסטר 1200 החדש עומד על 109 אלף שקלים ועבור גרסת ה-S תתבקשו לשלם 135 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully