וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליגנית עם 3 אגזוזים: נחשפה הונדה סיוויק טייפ R החדשה

12.3.2017 / 8:56

ההונדה הכי מהירה ועצבנית שבה לאירופה בגרסה מחודשת עם מנוע 2.0 ל' טורבו מתוגבר ותיבת 6 הילוכים ידנית. הנורדשלייפה יהיה שלה?

אתר יצרן

על אף שהיא נחשפה בשבוע האחרון בתערוכת רכב אירופית למהדרין, הונדה סיוויק טייפ R החדשה המוצגת בימים אלו בז'נבה עתידה להגיע בפעם הראשונה גם לחופי ארה"ב, נגזרת מהמדיניות הגלובלית של הונדה להגדלת רווחי המותג ולהרחבת חשיפתו לקהלים נוספים. סביר שבשנים הקרובות נראה עוד מותגים (כמו סקודה למשל) נכנסים או חוזרים לשוק הצפון אמריקני מאותן הסיבות.

אבל בינתיים, לסיוויק TYPE-R החדשה ממתין מפגש לוהט עם הנורדשלייפה הגרמני, והיא תעשה זאת עם מכלול שינויים שמתחילים במראה החיצוני ומסתכמים בשיפור יחידת הכוח שלה בחרטום; העוצמה ממנוע ה-2.0 ל' טורבו שמה אותה בעמדת זינוק מצוינת כנגד המתחרות מבית פורד (פוקוס RS), טפולקסווגן גולף R כפולות ההנעה ועוד, כשלזכותה עומדים 320 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-41 קג"מ הזמינים מ-2,500 סל"ד על בסיס הנעה קדמית.

הונדה טוענת לשורה של שיפורים בתגובת המצערת, כיול מערך ניהול המנוע, המתלים, קשיחות השלדה, מערכות היניקה והפליטה, והתיבה הידנית לה 6 מהירויות ויחסי העברה מהירים יותר. את ההאצה ל-100 קמ"ש היא תסיים בזמן של 5.4-5.6 שניות על פי הערכות שונות, וזאת למרות שאינה קלה יותר מקודמתה ועומדת על 1.38 טון.

שאר השינויים, בין אם אלו החיצוניים או הפנימיים ממשיכים את מוטיב האווירה הקרבית המבדלים אותה מאחותה המשפחתית; ספוילרים ענקיים, חישוקים קלים, בלמים מחוזקים, מושבי ספורט בתא הנוסעים וכן תהיה אופציה למערכת שמע רצינית וכן בקרת נהיגה סלקטיבית עם 3 מצבים (נוחות, נהיגת ספורט ונהיגת מסלול).

הונדה תתמחר את הסיוויק TYPE R החדשה בסביבות 30 אלף דולר בארה"ב. לארץ היא תגיע בשלבים מאוחרים יותר של השנה.

הונדה סיוויק טייפ R. אתר יצרן
הונדה סיוויק טייפ R/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully