וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאוברים בלבוש אופנתי: רענון לניסאן קשקאי ורנו קפצ'ר

16.3.2017 / 13:58

ניסאן הציגה מתיחת פנים לרכב הפנאי המוביל קשקאי כאשר את רוב החידושים ניתן למצוא בחלל הפנים. רנו קפצ'ר הצבעוני משדרג את אופציות ההתאמה האישיות ומערכות הבטיחות. בישראל בסוף השנה או תחילת 2018

ניסאן קשקאי 2017. אתר יצרן
ניסאן קשקאי המחודש/אתר יצרן

הדור העשירי של ניסאן קשקאי לקח את הסדרה הקומפקטית כמה צעדים קדימה כנגד היריבים הפופולרייים מדרום קוריאה. העיצוב החדשני, ובעיקר הוספת מנועי טורבו קטני נפח שדרגו את מעמדו בקרב המשפחות וחיזקו את מכירותיו באירופה (מעל 230 אלף מסירות ב-2016). כעת, כמעט שנתיים לאחר שהוצג הוא זוכה לרענון של "אמצע החיים".

בניסאן מדווחים שהשיפור המשמעותי ביותר טמון בחלל הפנים; איכות גבוהה יותר עוטפת את דיפוני הפנים והאווירה הכללית "יוקרתית" יותר מבעבר. זה כולל שימוש בתרכובות שחלקן משמשות כלי רכב מקטגוריות בכירות כדי לשמור על השקט בקבינה - עיבוי הזגוגיות מלפנים ומאחור והוספת חומרי בידוד בדלתות.

המראה החיצוני המעודכן מוגדר כסוג של אבולוציה חרישית של הדגם הנוכחי, עם שימוש בתאורת 3D שמבליטה את הקווים וה-LEDים בפרצופו. לא תמצאו הרבה שינויים מעבר לכך, פרט להוספת חישוקי 18 ו-19 אינטש. גם במערכות המידע והמולטימדיה לא חלו שינויים מהותיים, אולם מערכות הבטיחות כוילו מחדש כך שבקרת הבלימה האוטומטית מזהה כעת גם הולכי רגל ובפעם הראשונה, מצויד גם בהתרעות משודרגות בנסיעה לאחור.

סגל המנועים נותר זהה - בנזין טורבו עם 115 כ"ס, מנוע 1.6 ל' טורבו עם 165 כ"ס, ומנוע דיזל DCI עם הספק של 110 כ"ס וחיבור אל תיבות ידניות או רציפה CVT.

עוד בנושא:
נינג'ת על: ניסאן GT-R החדשה בישראל

בטיחות משופרת - רנו קפצ'ר

רנו קפצ'ר הוא מכלי הרכב הססגוניים על הכבישים וברנו-ניסאן יודעים שלא לחבל ביתרון הגדול ביותר שלו. בתוך כך, הוא מחויב ליישר קו עם תעודת הזהות החדשה של משפחת רנו ב-2017 ולכן, הוא מקבל טיפול קטן ממחלקת העיצוב ואגף הבטיחות.

מתיחת הפנים של הקפצ'ר מוגבלת ליחידות התאורה והפגושים, היצע הצבעים והחישוקים בקטלוגים. הקרוסאובר הקומפקטי מאמץ מבנה מלוכסן יותר לאיזור השבכה שתואם את המראה המודרני של רנו קדג'אר. קורות C האחוריות נמתחו מעט יותר לכוון מרכז תא המטען ובוגרי קפצ'ר יבחינו גם בשינויים בתוך בתי התאורה האחוריים (פיצול שורות LED).

עוד בנושא:
רנו טווינגו החדשה במבחן דרכים

מוטיב הצבעים המושכים ימשיך להיות חלק אינטגרלי מחווית הרכישה של הקפצ'ר וב-2017 תוכלו לקבל אותו במגוון מוגדל של גוונים כפולים (תקרה-גוף והתאמה לחלל הפנימי). בפנים, 7 חבילות צבעוניות ו-6 גוונים למיגונים הקלים מסביב למרכב וכן מספרים ברנו, על הוספת גרסה בכירה בשם " Signature S" לה תוספות בלעדיות כגון ריפודי עור נאפה, מערכת שמע משובחת של BOSE, ידית הילוכים וגלגל הגה מעור, ועוד קישוטים כאלה ואחרים.

בכל הנוגע לשדרוג מערכות המולטימדיה, התווספה בקרה אוטומטית לחיבור מכשירי אנדרויד למערכת ה-R לינק בצג מגע 7 אינטש. באגף הבטיחות ניתן לאבזר אותו בפעם הראשונה עם פיקוח על "שטחים מתים" במראות הצד ומצלמת נסיעה לאחור עם חיישני קרבה משופרים.

כמו בקשקאי, ברנו שומרים על היצע המנועים הנוכחי (1.2 ל' טורבו 118 כ"ס ודיזל 90 כ"ס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully