וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהב הושחז – הונדה CBR1000 פיירבלייד החדש בישראל

20.3.2017 / 10:54

קל, אלקטרוני ואנרגטי יותר מאי פעם, אלו המאפיינים המרכזיים של מי שישמש כחוד המושחז של אופנועי הסופרספורט של הונדה - ה-CBR1000 פיירבלייד. המחיר: החל מ-142 אלף שקלים

הונדה CBR1000 החדש. אתר יצרן
קל, חזק ומתוחכם יותר מאי פעם - הונדה CBR1000 פיירבלייד החדש/אתר יצרן

השילוש הקדוש של מירוץ החימוש הבלתי פוסק בעולם אופנועי הספורט הקיצוניים של הפחתת משקל, הוספת סוסים ואריזת שני אלו במעטפת בקרות אלקטרוניות לא פוסח גם על הדור הנוכחי של הונדה CBR1000 "פיירבלייד".

האופנוע החדש, שמגיע חצי יובל אחרי זה שהחל את השושלת מציג גישה שונה לחלוטין מאותו אופנוע מאיים שלא היסס לנשוך ולנשוך חזק רוכבים לא מיומנים, והאמת, הוא נשך גם רוכבים מיומנים.

ה-CBR1000 של 2017 מתהדר בדיאטה מקיפה של 15 ק"ג, מה שמעמיד את המחט על 196 ק"ג, הירידה לפרטים בחיסכון המשקל ארוכה ומפורטת, כמה מפורטת? ההודעה לעיתונות מספרת על 300 גרם שגולחו מדפנות מסגרת השלדה...
הוא ארוז מלפנים ומאחור בבולמים של Showa, בתצורת BPF מלפנים ומאחור BFRC העושה שימוש בצינור כפול שמפזר את החלוקה של העומסים המופעלים עליו בצורה טובה יותר ומשפר את השיכוך.
הצמיגים הם במידות 120/79 מלפנים ו-190/50 מאחור, שניהם על חישוק 17 אינץ'.

בנוסף לאלו, שופרה המעטפת האווירודינמית לפיזור יעיל יותר של האוויר והפחתת מקדם הגרר.

המנוע, ארבעה צילינדרים בנפח 999.8 סמ"ק מוסיף 10 סוסים ל-מקבל לראשונה אצל הונדה מצערת חשמלית ששולטת ב-189 הסוסים שלו שמגיעים ב-13,000 סל"ד, שיפור של 10 ביחס לדגם הקודם.

מערכות הבקרה והאלקטרוניקה מתבססות בפעולתן ברובן על יחידת מדידה המנטרת ללא הפסק את הכוחות העובדים על האופנוע בצירי האורך, הרוחב, כוחות הצד והציר האנכי. עם הנתונים האלו היא למעשה שולטת הן על המצערת והן על הבלמים של האופנוע כי לייצר אחיזה יציבות והורדת כוח יעילה לכביש בכל אחד ממצבי הרכיבה (סטריט, ספורט ומסלול) השולטים על הספק המנוע ואופי העברת הכוח, ורמות ההתערבות המוגדרות בבקרות (9 מצבי התערבות, בקרת ווילי ב-3 דרגות, בקרת בלימת מנוע ובקרה למניעת התרוממות הגלגל האחורי בבלימה וכניסה לפניה).

הונדה CBR1000 פיירבלייד ישווק גרסאות, הרגילה וכן בגרסת ה-SP המשופרת (קוויקשיפט ועוד). המחירים עומדים על 142 אלף שקלים לגרסה הרגילה ו-157 אלף שקלים לגרסת ה-SP.

הונדה CBR1000 החדש. אתר יצרן
הונדה CBR1000 החדש/אתר יצרן

קומפלקס חדש להונדה אופנועים

במקביל לתחילת שיווקו של ה-CBR1000 היבואנית גם חונכת קופמלקס דו גלגלי חדש ברחוב שבח 5 בתל אביב שיציע מתחם טרייד אין לכל המותגים, חנות אביזרים וציוד רכיבה.

האופנועים שימכרו בזרוע הטרייד אין יעברו השבחה ובדיקות לפני המכירה ויוצעו עם אפשרויות מימון ואחריות. חנות האביזרים תציע שיפורים לאופנוע וביגוד לצד מוצרים נוספים של הונדה, דוגמת גנרטורים וכלי עבודה מכניים לגינון.

לחנוכת המתחם החדש תערך מסיבת השקה בתאריך ה-23.3 בשעה 20:30. חוץ ממוזיקה ובירה אפשר יהיה לקבל גם הטבות מיוחדות כולל הנחה של 30 אחוזים על אביזרים וציוד רכיבה לבאי האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully